Seizoens-schets hop

Omdat ik sinds korte tijd een blog heb en Nicole er onlangs ook een heeft met de leuke naam 'Pluk de dag'   had vriendin Nicole (Chez Parmentier) een leuk idee voor ons drieën: een seizoens-schets hop. We gaan dan elke drie maanden een kaart maken afgestemd op het seizoen met een schets die we om de beurt uitzoeken. Wat een leuk idee van Nicole! Daar waren wij natuurlijk meteen voor in. Voor deze eerste schets hop is het thema dus herfst.                              

Nicole zocht onderstaande schets voor ons uit.


Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo'n ster ben in het maken van herfstkaartjes. Ik zie vaak mooie creaties op You tube of Pinterest maar zelf kom ik niet zo snel op goede ideeën. 
Gelukkig ben ik onlangs met Nicole naar de Art Specially in Nijkerk geweest en had daar toevallig een leuke stempelset gescoord welke ik voor dit thema goed kon gebruiken. 
De kaart maakte ik ook meteen voor een ziek familielid die wel een 'hug' kan gebruiken...



                        ...Aan de binnenkant nog een strookje designpapier en wat blaadjes gestempeld....




Voor mijn kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempels: MFT: sweater weathering the woods, SU: merry café
Stanzen: MFT: sweater weathering the woods, blueprint 31, SU: layering circles, gathered leaves dies
Inkt: SU: soft suede, Memento: black
Papier: SU: very vanilla, crumb cake, cinnamon cider, old olive, MFT: 6x6 creepy confection
Overige: C
opics, sequins, Ranger: clear embossing powder

Erg leuk dat je langs kwam op mijn blog. Super benieuwd wat Nicole en Nicole gemaakt hebben. Kijken jullie mee?


Groetjes en een fijne dag!





Reacties

  1. Ik kom hier vanaf het blog van Nicole, die volg ik al langer.
    Ik ben van jou ook volger geworden want wil deze leuke "hop" niet missen.
    Mooie kaart maakte jij, de rondvliegende bladeren lijken net echt. Wat een toeval dat je net een leuke stempel set had gekocht. De sketch is trouwens ook erg leuk, misschien ga ik die ik wel gebruiken deze week....
    Groetjes, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze set is een goede keuze! Die stempels zijn zo leuk! Je kaartje is echt prachtig! Ik ga je zeker volgen, want je maakt fantastische dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Gerjon
    Ook zo apart dat we alledrie van die mooie warme herfstkleuren gebruikt hebben maar dat ze zo verschillend zijn...
    En zo slim om de blaadjes door te stempelen onder het vlak dat geeft een bepaalde diepte....
    Wat een lief vosje die op punt staat om te gaan knuffelen
    De warmte en liefde die in je kaart zit gaat je vriendin zeker voelen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief met die leuke afbeelding en je hebt de sketch knap gevolgd Gerjon.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jhaa leuk!! Wat goed dat je deze stempel op de beurs vond. De dikke trui van het vosje geeft meteen dat knusse herfstgevoel. Zeker samen met al die blaadjes en de warme kleuren. Ook het ribbelkarton vind ik een mooi detail. Prachtig herfstkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal goed gelukt en wat een toffe stempel! de laagjes zijn heel tof, ik zou zeggen geslaagd en wat super leuk dat jullie dit samen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve kaart Gerjon.

    Super lief stempeltje heb je gebruikt.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gerjon,
    wat een gave kaart en ook zo leuk dat je de binnenkant versierd hebt. Daar is Nicole ook zo goed in!
    Ik reageer met mijn DT account. Af en toe heb ik last van die robot. Nu ook weer. Dus als je op zoek bent naar mijn blog vind je het niet door op mijn naam te klikken...Ik twijfel nu ook of ik per ongeluk de vorige keer dat ik daar last van hem volger van je ben geworden.
    Ik krijg geen meldingen als je wat geplaatst hebt. Mijn blog heet: gerjanneke2.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw uitwerking van de schets is weer totaal anders dan die van Nicole P en NicoleVB! Erg leuk om te zien jullie verschillende stijlen. Jouw kaart is ook een topper, mooi paneeltje samengesteld met het leuke vosje en de dwarrelende blaadjes voor en binnenin maken het heel speels.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart!! Erg mooi gedaan. Het stempeltje is perfect voor herfst- en winterkaartjes. Toch altijd leuk om een beetje aan te passen aan de seizoenen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Stempel op reis