Gastdesigner Liftchallenge #170


Hoi hoi, 

Omdat ik de Liftchallenge #167 gewonnen heb mag ik bij deze challenge gastdesigner zijn. Wat een eer! de uitdaging is 'Angled ink blending'. Hieronder zie je een voorbeeld van Yana Smakula die altijd prachtige kaarten maakt. 


Ik vond het nog best een karweitje om iets moois te maken. Ik probeerde het eerst met distress oxide inkt. Daarna pakte ik mijn distress inkten erbij, daar kwamen de lijnen wel beter mee naar voren. Dit uitprobeersel ligt nu echter in de prullenbak omdat ik het verpeste met een stempel en embossingpoeder ;-( 

Dus toch maar het papiertje met de distress oxide inkt erbij gepakt en even goed nagedacht wat ik er mee wilde maken. Op de art specially beurs vond ik laatst nog een leuk stempelsetje met drankjes. De 'Cheers' stans is een oudje en paste er dus mooi bij. Dit is het resultaat. 



Voor het tekstje 'Birthday wishes' gebruikte ik weer eens mijn hot foil apparaat. Het zilver geeft toch wel een mooi effect (op de foto niet zo heel goed te zien). Aan de binnenkant ook nog 2 strookjes papier en een klein tekstje. 

Kijken jullie mee wat er nog meer voor mooie voorbeelden gemaakt zijn. Klik hiervoor op de volgende link: https://liftchallenge.blogspot.com

  
Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempels: Polka doodles: ready to strumble.
Stanzen: MFT: Cheers
Papier: SU: whisper white, basic black, MFT: polka dots, black and white basis
Inkt: memento; Ranger: distress oxides
Overige: perfect pearls, glossy accent

Reacties

  1. Echt een erg gave kaart voor je gastdesigner kaart voor onze challenge! Heel mooi, Gerjon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oohhh wat een heerlijke kaart
    en een leuk techniekje...
    Ik krijg zin in de zomer, terasje en wat drinken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er gebeurd iets geks bij blogger waardoor ik jouw posts niet in mijn leeslijst krijg... Ik wist natuurlijk dat je deze gepost moest hebben en omdat je gisteren zei het vogeltje op je blog te hebben gezet wist ik dat ik deze voorbij had moeten zien komen maar niet dus.. vandaar mijn late reactie, maar ik had je natuurlijk al verteld hoe geweldig ik dit kaartje vind voor onze challenge ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook een beetje laat, maar beter laat...
    Je vb kaart is echt súper mooi!! De sfeer is zo goed neergezet met de kleuren en het drinken. I like!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Stempel op reis