Stempel op reis

Hoi hoi,

Daar zijn we weer met een nieuw Stempel op Reis. Deze keer stuurde Mariken deze geweldige stempelset van Altenew "Coffee love" rond. 

Ik vind deze stempels zo gaaf en had ideetjes genoeg voor een kaartje. Ik had nog designpapier liggen uit een oude serie van Stampin up die ook bij een koffieset hoorde destijds. Een erg mooi papiertje. Deze kon ik mooi combineren met deze stempelset. Ik bedacht om er een shakerkaart van te maken. Hieronder het resultaat.


 De tekst stempelde ik op het acetate. En de koffiepot en kopjes kleurde ik met Copics.


                                                  Het shakermateriaal bestaat uit gestempelde koffieboontjes.


                                        Aan de binnenkant nog een strookje designpapier en een koffiesetje.

Ik had nog wat tijd over en had nog wel zin om nog iets moois te maken met deze set (ik had hem nu toch in huis ;-)). Het is een hele andere kaart geworden maar vind hem zelf wel goed gelukt ;-)
(de kleuren van de eerste foto zijn wat donkerder uitgevallen dan ze op de kaart in werkelijkheid zijn).


Ook hier kleurde ik de onderdelen weer met mijn Copics


Uit de voorkant van de kaart stanste ik een venster en de tekst stempelde ik aan de binnenkant van de kaart zodat deze door het venster te zien is. 



Aan de binnenkant weer een strookje papier (met koffievlekken) en een paar koffieboontjes gestempeld. 

Ik vond het erg leuk om met deze stempelset te werken. Ook de teksten die erbij horen vind ik erg gaaf. 

Super leuk dat je op mijn blog bent komen kijken. Ik vind het erg leuk als je een reactie achter wilt laten.

 Ik ben erg benieuwd wat alle andere medereizigers gemaakt hebben. Kijken jullie mee?

Ellen: @eschuemie
Daniëlle: @danielle_sch77
Mariken: @marikendesteen
Nicole: @chezparmentier
Rhodé: @littlerosacrafts

Reacties

  1. heel erg leuk is je kaartje zo geworden ! mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten en vooral de shaker kaart vind ik erg leuk!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele mooie kaarten en die schudkaart is mijn favoriete. Groot gelijk om er nog een te maken als je de stempel in huis hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stempelset
    En wat heb jij mooie kaartjes meegemaakt...
    Wat slim om koffieboontjes te stempelen als shaker materiaal...
    Ik vind ze allebei prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee supermooie kaarten vol coffee love! De boontjes als shakermateriaal gebruiken, das echt een vondst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent lekker los gegaan met deze stempeltje. En terecht want het is een super leuke set. Je kaartjes zijn allebei echt prachtig geworden!! Al die kleine koffieboontjes knippen voor je shakerkaart... wat een klus! Maar het resultaat is dan ook wel weer echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love it!! wat een leuke kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Stempel op reis