Stars and stripes


Hoi hoi,

Allereerst nog de allerbeste wensen voor 2023! Ik hoop op een creatief jaar met vooral wat meer vrede in de wereld.

Het is even geleden dat ik wat gepost heb. De decembermaand was erg druk. Maar nu gelukkig weer wat meer tijd om creatief bezig te zijn :-)

Mijn eerste kaartje voor dit jaar is er een voor een collega. Vandaag vieren wij haar 25-jarig jubileum met een etentje. Daar hoort natuurlijk een kaartje bij. Omdat het een jubileum is van een kantoorbaan koos ik voor deze typemachine, een oudje van Marianne design, die nu dus mooi weer van pas kwam.

                                                              


                                                                            

                                                     Aan de binnenkant nog twee strookjes papier en een felicitatie. 

                                                          

Gezellig dat je op mijn blog bent komen kijken. En erg leuk als je een reactie achter wilt laten!                                

Groetjes en tot de volgende keer. 


Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stanzen: SU: playful alphabet dies; Marianne design: typemachine; Creaties: XXL19 ster
Stempel: SU: Bravo!
Papier: MFT: Stars and Stripes; SU: whisper white, poppy parade, smoky slate, basic black
Inkt: Memento: black
Overig: sequins, Nuvo: glitter pen

Reacties

  1. Heel leuk, deze kaart! De typemachine zie je vaak bij een andere stijl kaarten, maar zo is ie ook superleuk te gebruiken. Volgens mij heb ik die stempel van de binnenkant ook. Nog niet eerder gebruikt, maar dat past dus goed, zo te zien. Ga ik onthouden. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor je collega. Heel vrolijk en ook de binnenkant is heel leuk. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie, feestelijke kaart voor je collega heb je gemaakt. Waarschijnlijk heeft zij een typemachine gebruikt aan net begin van haar carrière. Ook de binnenkant vind ik heel tof gemaakt. Ze zal er vast blij mee geweest zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Stempel op reis