Stempel op reis

Hoi, hoi,

Er is weer een stempel op reis geweest. Deze keer was het de beurt aan Daniëlle. Zij stuurde de leuke stempel "snail mail" van clearly besotted rond. 

Het leuke van deze set is, is dat er teksten bij zitten voor een 'te laat' kaartje. En zeg nou zelf, deze hebben we helaas allemaal wel eens een keertje nodig.  Ik maakte het onderstaand kaartje met deze leuke set.



En aan de binnenkant nog een schattig schildpadje uit de set............


Ik ben heel erg benieuwd wat de anderen voor leuks hebben gemaakt met deze set. Kijken jullie mee bij:

Fijn weekend. Groetjes en tot de volgende keer.

Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

MFT: stitched mod rectangle staxt, fold up tags
Stempel: clearly besotted: snail mail
Papier: MFT: Party time; SU: whisper white, dapper denim basic black
Inkt: Memento: black; Ranger: distress oxide: abandoned coral, candied apple
Overig: Ink3: embossing powder, copies, Nuvo drops, lint

Reacties

  1. Een super leuke kaart en wat een prachtige stempelset.
    Zo schattig dat schildpadje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zo leuk dat je sommige afbeeldingen niet ingekleurd hebt en andere juist weer wel. Heel gaaf kaartje, en ja, altijd handig om een 'te laat' kaart op voorraad te hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook jij hebt een hele leuke kaart met die lieve stempels gemaakt. Helemaal niet efg om zo'n mooie kaart te laat aan te krijgen hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Seizoen schets hop

Stempel op reis