Spellbinders deel 2

Hoi, Hoi,

Zoals beloofd een volgend kaartje met de nieuwe stanzen van Spellbinders. Deze keer gebruikte ik de stanzen: fresh picked daffodils. Ik maakte deze kaart voor een familielid die een zonnig kaartje verdiende voor het bereiken van deze prachtige leeftijd.

Op de achtergrond stanste ik een ovaal uit een glitterpapiertje wat ik eens bij een bestelling ontving van  Yuki. Wat ik weer leuk vind aan deze stans is dat je hier goed met laagjes over elkaar kunt werken en waarbij de mooie bloem dan toch centraal blijft staan. 


Aan de binnenkant moest natuurlijk ook nog iets moois komen. Dus daar ook nog een bloem en een tekstje toegevoegd. De kaart is inmiddels met enthousiasme ontvangen :-) 


Leuk weer dat je bent langs gekomen. Op naar deel 3 :-) dus graag tot de volgende keer.

Fijne dag en groetjes!

Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempels: mixed wishes greetings
Stanzen: Spellbinders: fresh picked daffodils, modern ovals; MFT: it's a banner day, solid numbers
Papier: SU: whisper white, garden green, crumb cake, rose red, powder pink; MFT: positively peppy
Inkt: SU: Tsukineko: versamark clair black
Overig: foamtape


Reacties

  1. Heel mooi en kleurrijk, Gerjon! Echt een prachtige stans en leuk dat je de leeftijd ook nog zo'n prominente plek hebt weten te geven.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Stempel op reis