Spellbinders deel 3

Hoi, hoi,

En daar zijn we weer met inmiddels deel 3 van deze blogserie. Ik begin er gedreven in te worden en plezier in te krijgen haha. De derde stans die ik gebruikte: fresh picked berries.

Het restantje glitter cardstock wat ik over had van het vorige kaartje gebruikte ik hiervoor. Zo kon ik de bloemen mooi langs de rand van de opening plakken. 


Ook hier gebruikte ik weer foamtape om wat diepte te creëren. De achtergrond heb ik geblend met Oxide inkt.


                En wederom de binnenkant weer opgefleurd met een takje met bloemen, een papiertje en stempeltje...


Nog 1 stans te gaan in deze serie. Die zie je de volgende keer :-) Leuk dat je weer bent komen kijken op mijn blog en graag tot een volgende keer. 

Ooh ja, over een aantal weken ga ik samen met Nicole naar de Art Specially in Nijkerk. Zo jammer dat deze beurs vorig jaar niet door ging. Maar nu extra leuk natuurlijk om er weer heen te reizen en weer lekker rond te neuzen tussen al de leuke spulletjes. Het aftellen kan beginnen :-)

Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempels: SU: speciaal voor jou
Stanzen: Spellbinders: fresh picked berries, modern ovals; 
Papier: SU: whisper white, garden green, powder pink; 
Inkt: SU: Tsukineko: versamark clair black
Overig: foamtape, plakpareltjes

Reacties

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Stempel op reis