Kadootje

Hoi, hoi,

Een goedemiddag op deze 2e paasdag.🌸                                                                                                                                         Een paar weken geleden heb ik een superleuke prijs gewonnen ter gelegenheid van de verjaardag van Cornelie....

Er zaten 2 ontzettend leuke stanzen bij waar ik natuurlijk snel iets leuks mee wilde maken. Éen stans leende zich super goed om er een shaker van te maken en dat heb ik dan ook gedaan. Twee kaartjes met een feestelijk resultaat 😃


Ook zat er heel vrolijk shakermateriaal in het pakket, dit stopte ik in de kaart met het muisje....


.... In het andere kaartje deed ik wat blinkertjes en wat zoete rondjes en gebruikte ik voor 'make a wish' het leuke holografische cardstock van de Action...


Ook moest er natuurlijk wat aan de binnenkant gebeuren :-) 


Superblij met dit leuke kado! De etui's heb ik fijn gevuld met gereedschap, zó handig ook.

Ik wens iedereen nog een fijne paasmaandag en leuk dat je langs bent gekomen op mijn blog.
Tot een volgende keer maar weer.

Voor deze kaartjes gebruikte ik de volgende materialen:

Stempel: Pretty pink posh: honey bee; MFT: strike up the band; SSS: stacked greetings
Stanzen: LF: make a wish, let's celebrate backdrop
Papier: SU: whisper white, best route; Tonic: opulent orchid; MFT: birthday bright; Action: holographic cardboard
Inkt: Memento: black; Versafine Clair: nocturne; distress oxide: tumbled glass
Overig: foamtape, copics, buttons galore & more; Ranger: glossy accent.







Reacties

  1. Leuke kaartjes heb je gemaakt met je prijs. Leuk om er grote shakers van te maken. En met zo'n achtergrondpapiertje op de achtergrond blijft er vanalles om naar te kijken op je kaart. Top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke schudkaarten heb je gemaakt met je gewonnen spulletjes, ook de binnenkant is mooi geworden. Dat is een feestje in de brievenbus voor de ontvanger.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuke kaartjes, wat een geweldige leuke prijs.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gave prijs won je! Superleuke kaarten heb je er meteen mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Stempel op reis