Liftchallenge #187

Hoi Hoi,

Er is weer een nieuwe uitdaging bij de Liftchallenge. Deze keer is het de bedoeling dat je twee stencils gebruikt door middel van een masking techniek. Omdat ik mijn stencils veel te weinig te voorschijn haal, was dit een superleuke manier om eens wat uit te proberen. Na verschillende spulletjes uit de kast te hebben gehaald kwam ik uiteindelijk uit op het idee om de zonnestralen en 'spetter' stencils te combineren. Met als resultaat: 


Ik moet bij een masking techniekje altijd even denken wat ik als eerste op de kaart moet gebruiken om het juiste effect te krijgen. :-)  Hebben jullie dat ook?


De kwast past natuurlijk perfect bij de verfspetter. Het geheel maakte ik af met de leuke 'Smile' stans van MFT die ik een aantal keren uitsneed zodat de tekst wat verdikt op de kaart kwam te liggen. 

De inspiratie voor deze challenge kwam van het blog van Melody. Zij maakte deze prachtige kaart.


Ook doe ik met deze kaart mee met de challenge bij @cloud9craftstore

Leuk dat je op mijn blog bent komen kijken. Nóg leuker als je een reactie achter zou willen laten :-))             
                                         We gaan nu even lekker genieten van een weekje Griekenland :-))                                                            Graag tot een volgende keer!

Voor deze kaartjes gebruikte ik de volgende materialen:

Stencil: MFT: radiation rays; Clearly besotted: splat it
Stempel: MFT: all smiles
Stanzen: MFT: all smiles, paint brushes; Action: border stans.
Papier: SU: whisper white, basic black; Bristol smooth 
Inkt: Memento: black; Ranger: distress oxide

Reacties

  1. Wat een gave deelname voor de challenges! Heel gaaf gedaan. Niet te voorspelbaar, maar het klopt helemaal. Echt een topper! Geniet van je vakantie in Griekenland!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super hoe je deze twee stencils gecombineerd tot een spetterend resultaat! Leuk die kwast die de splash gele verf verspreid, erg leuk gevonden! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een spetterende kaart Gerjon!! Echt heel leuk bedacht en prachtig uitgevoerd! Hij knalt echt van mijn scherm af. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blogger doet een beetje raar, waardoor mijn reactie anoniem is... groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart echt te gek, met recht een splatch! Heel tof gedaan! En ja, ik moet ook altijd even goed nadenken hoor bij zoiets. Super leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge! Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373