Stempel op reis

Hoi, hoi,

Als tweede mocht ik deze keer de 'stempel op reis' ontvangen. Mariken stuurde de stempel "Kooky cats" van Carabelle studio rond. Wat in eerste instantie een enorme uitdaging leek, bleek achteraf toch een erg leuk project te worden :-)....    


Dit moest naar mijn idee iets worden met heel veel kleur. Dus zoeken naar leuk papier, copics in felle kleurtjes enz. Ook bedacht ik om eens te experimenteren met mijn Distress glaze embossingpoeder, deze had ik pas 1 keer gebruikt en deze kleurtjes leende zich uitstekend voor mijn idee. 


Op het zwarte papier lukte het echter niet, er was totaal geen kleur te zien. Dus uiteindelijk op wit papier toegepast. Het is te zien op de achtergrond van het linkse kaartje. Op de achtergrond van het rechtse kaartje een holografisch papiertje gebruikt wat ik eens kreeg bij een bestelling bij Yuki :-)


         De 'cats' kleurde ik op beide kaartjes hetzelfde, leuk dat deze dan toch anders overkomen door wat je op de achtergrond gebruikt. 


 Op een aantal onderdelen gebruikte ik nog wat glossy accent voor een wat blinkend effect.


Aan de binnenkant van beide kaartjes nog een leuke tekst en daar lieten de 'cats' ook nog even hun kopjes zien :-)


Toen de kaartjes klaar waren hebben ze nog een hele tijd hier op de vensterbank gestaan, ik moest er steeds naar kijken, werd er zó vrolijk van.
Ik ben dan ook heel erg benieuwd wat de anderen met deze stempel gemaakt hebben! Je vindt hun kaartjes  hier:


Voor deze kaartjes gebruikte ik de volgende materialen:

Stempel: Carabelle studio: Kooky cats; MFT: big birthday wishes; Avery Elle: inside BD wishes
Stanzen: SU: rectangle stitched framelits dies 
Papier: SU: whisper white, Cloud9: holografisch papier
Inkt: Memento: black; Copics; Versamark: watermark
Stencil: Jilliez: 2018/0007
Overig: Ranger: glossy accent, distress embossing glaze















Reacties

  1. Nou, ik snap dat je van deze kaartjes vrolijk wordt. Echt leukerds zijn het. Ik had nog helemaal niet gezien dat je ze hetzelfde gekleurd had. Wat een achtergrond dan doet, hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaarten heb je gemaakt met deze poezen. Zo kleurrijk en schattig. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me helemaal voorstellen dat je er zelf blij van werd. Je hebt ze ook zo vrolijk aangekleed!
    Leuk al de verschillende kaartjes te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk al die verschillende uitvoeringen weer
    en die van jou spat het scherm af met al die felle vrolijke kleurtjes
    Heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373