Gastdesigner liftchallenge #190

Hoi, hoi,

Een tijdje geleden was ik winnaar van de Liftchallenge #187. Ik won een fantastische prijs: een stoptegoed van Cloud9. En deze is inmiddels al heel goed besteed :-) ..... Ook mocht ik gastdesigner zijn voor deze aankomende challenge. 

De opdracht luidt: lift deze kaart, waarop terug te zien is: een grote tekst, ink blending en een summer/beach collage ...... Nu wist ik dat ik eens op de Art Specially in Nijkerk een stencil kado had gekregen met allemaal zomerse attributen erop. Ik had dit stencil nog nooit gebruikt, maar deze kwam nu dus heel erg goed van pas :-) ...... Onderstaand zie je het resultaat.


Alle afbeeldingen zijn met ink blending gedaan waarbij ik distress oxide inkt gebruikt heb. Ik de afbeeldingen nadien uitgeknipt. Ook de tekst zat erbij op het stencil, dat was een mazzeltje! 


Ook de achtergrond heb ik met distress oxide 'gekleurd' en zand gecreëerd door met bruin en wit te spetteren.


De binnenkant moest natuurlijk ook nog een zomers tintje krijgen. Ik gebruikte hiervoor een parasolletje uit een stempelset van Simon says stamp.
 Het is best een zomers tafereeltje geworden al zeg ik het zelf :-)

Leuk dat je op mijn blog bent komen kijken! Om de mooie voorbeelden van iedereen te bekijken voor deze challenge klik dan HIER





Reacties

  1. Echt een superzomerse, fleurige kaart. Hartstikke leuk voorbeeld, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele fleurige zomerse kaart, wat een gelukje met dat gekregen stencil.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi kaartje als voorbeeld voor de lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een zomers tafereeltje! Heel gezellig en kleurrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij weet zelfs met zo een suf stencil echt weer een te gekke kaart te maken! Ik vind het weer een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Stempel op reis