Stempel op reis

Hoi, hoi,

Daar zijn we weer met de 'stempel op reis'. Deze keer mocht ik zelf een stempel uitzoeken. Voor deze uitdaging koos ik een stempel die ik nog nooit gebruikt had omdat ik heel eerlijk gezegd niet wist wat ik er mee moest maken. Door hem op reis te sturen weet ik zeker dat ik inspiratie op ga doen :-) ..... ik hoop natuurlijk dat ik mijn medereizigers het er niet te moeilijk mee heb gemaakt ;-0 ...... de stempel die ik rond stuurde zie je hieronder, Be Lovely van Simon Says Stamp .....

...... nu moest ik er zelf natuurlijk ook nog iets mee bedenken haha en dit was echt een ware uitdaging. Totdat ik ineens het idee kreeg voor een kerstkaart (je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen :-)) ..... 


..... ik knipte uit kerstpapier de vorm van de rokjes (was wel een priegelwerkje pfff ...), de lijfjes, haren en beentjes kleurde ik met copics. Uit een andere stempelset haalde ik de kerstballetjes en gaf ieder meisje er een in de hand, nog wat glitter erop .... en voor de achtergrond distress oxide en copics opaque white voor de sneeuw ....


..... Aan de binnenkant ook nog wat versiering en een leuke kerstgroet .....


.... het was best een project maar uiteindelijk ben ik wel blij met het resultaat. De kaart blijft nog een paar maanden in de kast voordat hij op de post gaat :-) 

Erg leuk dat je op mijn blog bent komen kijken. Nog leuker als je een reactie achter wil laten.                   
Ik ben werkelijk reuze benieuwd wat de anderen met de stempel gemaakt hebben, want volgens mij was dit voor meerdere wel een uitdaging ;-). Kijk je mee? 

Reacties

  1. Wat origineel! Slim om een set te kiezen die je zelf een beetje lastig vindt. Ik denk vaak nadat we gepost hebben: wat mij betreft mag ie nog wel een rondje doe . Dan ben ik weer zo geïnspireerd! Die masking techniek is leuk. En het scheelt weer kleurwerk;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart maakte je met deze stempelset.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel lief kaartje. Die meisjes zijn schattig. En zeker voor Kerst ook heel geschikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superschattig deze vrolijke kerstrokjes!! Heel slim en leuk bedacht. Ik zie dat je de oogjes van de meisjes ook aangepast hebt ;-) top gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Stempel op reis