Sterkte kaartjes
Hoi hoi, Onlangs had ik een kaartje nodig om iemand veel sterkte te wensen. Helaas had ik niks meer op voorraad. Niet handig. Ik moest daarom snel aan de slag en maakte en maar meteen twee. Het is altijd weer een kunst om zulke kaartjes sober te houden. De gebruikte kleuren passen er denk ik wel goed bij. Op de achtergrond heb ik een stans van Spellbinders gebruikt, wat het sobere van de kaart toch een beetje breekt. De bloemenstempel is een al wat oudere van MFT. De stans met de bescheiden tekst is van Carlijn design. Voor de tweede kaart gebruikte ik dezelfde bloemen en tekst. De achtergrond is gestanst met een andere van Spellbinders uit dezelfde serie. Hier sneed ik er een randje uit om het geheel wat te breken. Leuk dat je op mijn blog bent komen kijken. Een reactie achterlaten zou ik super leuk vinden. Graag tot een volgende keer. Fijne dag!