Posts

Er worden posts getoond met het label waszegel

Valentijnsdag én Liftchallenge #176

Afbeelding
Hoi, hoi, Valentijnsdag, de dag van de liefde en vriendschap. Natuurlijk horen daar weer kaartjes bij.  Ik maakte er 2 voor de kinderen, 1 voor een goede, lieve vriendin en een voor een lieve knutselvriendin. De kaartjes zijn inmiddels ontvangen (helaas eentje een dag te laat 😔) dus ik kan ze hier nu laten zien.  Voor de kinderen maakte ik twee shakerkaartjes. Deze stans van Simon says stamp leende zich daar uitstekend voor. Door wat verschillend shakermateriaal, een ander tekstje en andere kleuren inkt te gebruiken zijn ze allebei net iets anders geworden.   Met dit schudkaartje doe ik ook mee met de Liftchallenge #176   waarbij de opdracht is om een schudkaartje te maken met een andere vorm shakertje, dus niet rond, vierkant of rechthoek.      ......Aan de binnenkant nog een mooie tekst .... en natuurlijk een bijpassende enveloppe welke ik afsloot met een mooie waxzegel :-)  Voor de vriendinnen maakte ik twee verschillende kaartjes. Hieronder z...