Posts

Er worden posts getoond met het label aardbeien

Dutch Cardlovers Challenge #348

Afbeelding
  Zondag weer thuis gekomen van twee heerlijke weken vakantie op Rhodos. We zaten in Rhodos stad, wat was het daar prachtig. Veel gewandeld en gezien. Nu nog een aantal dagen vrij. En omdat het huis aan kant is (dochterlief is als een tornado door het huis gegaan) en de was weer in de kast ligt heb ik tijd over om te hobbyen.  Op het blog van  Dutch Cardlovers  zag ik een leuke challenge: ' g ebruik fruit of groente op je kaart .'  Een kaart met groente viel bij mij af, heel simpel omdat ik daar geen materialen van heb. Fruit was er wel wat te vinden tussen mijn spulletjes. En omdat het toch nog een beetje zomer is ben ik met aardbeitjes aan de slag gegaan. Ik gebruikte papier en stanzen van Stampin Up! Hieronder het resultaat. Het woordje Hello stanste ik meerdere keren uit en plakte ze op elkaar, daarna bewerkt met glossy accents voor een glanzend effect... ...Aan de binnenkant nog een strookje designer paper en wat aardbeitjes.... Ook maakte ik nog een bijpas...