Posts

Er worden posts getoond met het label huis

Een kleine bijdrage

Afbeelding
 Hoi hoi, Onze zoon en schoondochter hebben in november vorig jaar een huis gekocht in Heeze. Het is een oud huis en er is heel erg veel te klussen. Er wordt dus erg veel op en neer gependeld tussen Eindhoven en Heeze. Om ze een klein beetje te steunen in de benzinekosten deden we middels dit kaartje een kleine bijdrage. Voor mij meteen een uitgelezen kans om dit stempelsetje eens te gebruiken.  Ik hou er erg van om zulke kaartjes te maken. Het geld stopte ik in een lipbalsem shaker pouche van MFT, welke van de binnenkant te openen is met een 'ripstrip'. Deze pouches zijn zo leuk, je kunt er van alles in doen, ook snoepjes bijv.  Hier nog een fotootje van het huis van Stan en Hannemieke. Zo trots op wat ze zijn aangegaan. Er is nog veel te doen, maar het wordt zeker een paleisje 😁 Erg leuk dat je op mijn blog bent komen kijken. Een reactie zou ik heel leuk vinden.  Graag tot een volgende keer. Fijne dag!