Monochromatic
Hoi hoi, Bij Cloud9 loopt een challenge: Monochromatic. Ondertussen heb ik ontdekt dat dit betekent dat je hele lay out op je kaartje in een kleur is uitgevoerd. Een tijdje geleden had ik een stans van een telefoon gekocht. Bij deze telefoon moest ik meteen denken aan de oude zwarte bakelieten telefoon vroeger bij opa en oma thuis. En dit bracht mij meteen op het idee voor deze challenge. Ik koos dus voor zwart maar om het niet een 'somber' kaartje te laten worden zorgde ik voor voldoende wit, ook op de achtergrond. De tekststempels bestelde ik onlangs bij Cloud9 en passen er erg leuk bij, al zeg ik het zelf ;-) ...