Posts

Er worden posts getoond met het label auto

Liftchallenge #201

Afbeelding
Hoi, Hoi, Wat las ik nu, de allerlaatste liftchallenge 😭😭 Wat ontzettend jammer dat het stopt. Ondanks dat ik niet altijd tijd had om mee te doen heb ik zoveel inspiratie opgedaan door deze mooie uitdagingen. Ik heb zelfs een aantal keren in de top 3 mogen staan en een paar keer mogen winnen! Dat zijn de mooiste complimenten die je kunt krijgen voor je creaties. Dus bedankt dames van het team dat jullie dit al deze jaren gedaan hebben! Ik blijf jullie mooie creaties natuurlijk volgen 😁 En dan nu de laatste challenge:  Maak een kaart met het thema 'licht', dat kan zijn een lantaarn, kaars, lampion, schemerlamp etc. Een superleuke opdracht en natuurlijk heel toepasselijk voor de aankomende kerstdagen. Ik maakte 2 verschillende kaartjes met dit thema en ik kon eerlijk gezegd niet kiezen🫣🫣 Daarom gok ik erop dat ik voor deze speciale editie best 2 kaartjes in mag sturen ☺️πŸ˜‰ Het andere kaartje vind je in mijn volgende blog. Onderstaand het eerste kaartje wat ik maakte met (wed...

Een kleine bijdrage

Afbeelding
 Hoi hoi, Onze zoon en schoondochter hebben in november vorig jaar een huis gekocht in Heeze. Het is een oud huis en er is heel erg veel te klussen. Er wordt dus erg veel op en neer gependeld tussen Eindhoven en Heeze. Om ze een klein beetje te steunen in de benzinekosten deden we middels dit kaartje een kleine bijdrage. Voor mij meteen een uitgelezen kans om dit stempelsetje eens te gebruiken.  Ik hou er erg van om zulke kaartjes te maken. Het geld stopte ik in een lipbalsem shaker pouche van MFT, welke van de binnenkant te openen is met een 'ripstrip'. Deze pouches zijn zo leuk, je kunt er van alles in doen, ook snoepjes bijv.  Hier nog een fotootje van het huis van Stan en Hannemieke. Zo trots op wat ze zijn aangegaan. Er is nog veel te doen, maar het wordt zeker een paleisje 😁 Erg leuk dat je op mijn blog bent komen kijken. Een reactie zou ik heel leuk vinden.  Graag tot een volgende keer. Fijne dag!