Liftchallenge #201
Hoi, Hoi, Wat las ik nu, de allerlaatste liftchallenge ππ Wat ontzettend jammer dat het stopt. Ondanks dat ik niet altijd tijd had om mee te doen heb ik zoveel inspiratie opgedaan door deze mooie uitdagingen. Ik heb zelfs een aantal keren in de top 3 mogen staan en een paar keer mogen winnen! Dat zijn de mooiste complimenten die je kunt krijgen voor je creaties. Dus bedankt dames van het team dat jullie dit al deze jaren gedaan hebben! Ik blijf jullie mooie creaties natuurlijk volgen π En dan nu de laatste challenge: Maak een kaart met het thema 'licht', dat kan zijn een lantaarn, kaars, lampion, schemerlamp etc. Een superleuke opdracht en natuurlijk heel toepasselijk voor de aankomende kerstdagen. Ik maakte 2 verschillende kaartjes met dit thema en ik kon eerlijk gezegd niet kiezenπ«£π«£ Daarom gok ik erop dat ik voor deze speciale editie best 2 kaartjes in mag sturen ☺️π Het andere kaartje vind je in mijn volgende blog. Onderstaand het eerste kaartje wat ik maakte met (wed...