Posts

Er worden posts getoond met het label Liftchallenge

Liftchallenge #164

Afbeelding
Onlangs kreeg ik van vriendin Nicole een gave stempelset van Simon Says Stamp. Wat een super leuk kado was dat. Toen zag ik op het blog van de Liftchallenge weer een leuke nieuwe uitdaging en ik wist meteen dat ik deze stempelset hiervoor wilde gaan gebruiken.  De uitdaging luidt: maak een schommelkaart waarbij je half vellum gebruikt . Ik werd erg geïnspireerd door de prachtige voorbeelden die gemaakt zijn. Ik ben snel aan de slag gegaan en dit is het resultaat.                                                       Het meisje ligt nog lekker op het water te dobberen :-)...... Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen: Stempels: SSS: beach beauties Stanzen: SSS: beach beauties,  creaties: stitched rond XXL21, MFT: ocean waves Stencil: MFT: wonky dots Inkt: SU: Memento: black, Distress Oxide: tumbled glass Papier: SU: whisper white, s...

Liftchallenge

Afbeelding
Het voordeel van een blog is dat ik nu mee kan doen met verschillende challenges. Super leuk is dat. Door mijn werk is mijn tijd om een kaartje te maken af en toe helaas wel wat beperkt. Maar toen ik het 10-jarig bestaan van de liftchallenge zag wilde ik daar wel graag aan mee doen.  Ik ben een fan van de kaartjes van  Inge Groot  omdat zij werkt met de stempels van MFT. Eigenlijk dus vanzelfsprekend dat ik een kaartje van haar koos voor de liftchallenge. Het kaartje van Inge is een beterschapskaartje, ik heb er een vrolijk verjaardagskaartje van gemaakt (die kun je immers nooit genoeg op voorraad hebben ;-)) Voor de liftchallenge klik je  HIER hieronder het kaartje van Inge Groot Voor mijn kaartje gebruikte ik de volgende materialen: Stempels:  Mft: mice day to celebrate, distress patterns, heffy doodle: every day sentiment duos Stanzen: Mft: mice day to celebrate, happy  birthday circle frame, fishtail flag frames, fold up tags Inkt: SU: balmy blue, ...