Liftchallenge


Het voordeel van een blog is dat ik nu mee kan doen met verschillende challenges. Super leuk is dat.
Door mijn werk is mijn tijd om een kaartje te maken af en toe helaas wel wat beperkt. Maar toen ik het 10-jarig bestaan van de liftchallenge zag wilde ik daar wel graag aan mee doen. 
Ik ben een fan van de kaartjes van Inge Groot omdat zij werkt met de stempels van MFT. Eigenlijk dus vanzelfsprekend dat ik een kaartje van haar koos voor de liftchallenge. Het kaartje van Inge is een beterschapskaartje, ik heb er een vrolijk verjaardagskaartje van gemaakt (die kun je immers nooit genoeg op voorraad hebben ;-))
Voor de liftchallenge klik je HIER



hieronder het kaartje van Inge Groot


Voor mijn kaartje gebruikte ik de volgende materialen:
Stempels: Mft: mice day to celebrate, distress patterns, heffy doodle: every day sentiment duos
Stanzen: Mft: mice day to celebrate, happy birthday circle frame, fishtail flag frames, fold up tags
Inkt: SU: balmy blue, memento: black
Papier: SU: whisper white, daffodil delight, balmy blue, MFT paper pad 6x6: positively peppy
Overige: c
opics

Het huis is aan kant, dus ik heb nu lekker weekend! Voor een collega heb ik nog wat opdrachten voor een paar kaartjes, dus daar kan ik het weekend wel mee aan de slag.

Leuk dat je langs kwam.

Groetjes en een fijn weekend!









 


        

Reacties

  1. Nou een toplift als je het mij vraagt. De kaartjes van Inge herken ik eigenlijk altijd gelijk zonder dat ik zie dat het van Inge is. Zo'n eigen stijl.
    Je hebt dit onwijs mooi gelift. Leuke kaart, mooie uitwerking. Dank je wel dat je meedoet met onze jubileum challenge.
    Leuk dat je een blog hebt, ik ben je gelijk gaan volgen. Ik ben niet super actief hoor, maar wip af en toe eens langs.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke lift zeg! Ik herkende meteen dat je een kaart van Inge Groot hebt gelift; zij heeft zo'n leuke, eigen stijl! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, zij maakt zeker heel toffe kaarten! Maar jouw lift is ook een toppertje, heel liftable deze! Dank je wel Gerjon, erg leuk dat je meedoet met onze jubileumchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi liftkaartje Gerjon! Door de andere papiertjes (en tekst natuurlijk) wordt het meteen ook echt een verjaardagskaartje. heel leuk met dat vrolijke muisje! Dankjewel voor het meedoen aan onze jublileumchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een supermooie lift! Echt heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke lift, het is een heel vrolijk kaartje geworden met dat leuke muisje!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373