Liftchallenge #201 deel 2
Hoi, hoi, Zoals ik in mijn vorige bericht al schreef kon ik niet kiezen welke kaart ik mee wilde laten doen aan de allerlaatste Liftchallenge . In deze blog dus het andere kaartje wat ik maakte. Hiervoor gebruikte ik de mooie stans van Pocket Full of Happiness. Ik kocht deze al vorig jaar, maar nog niet gebruikt. Voor het thema lichtjes was deze dus perfect. Omdat de huisjes best groot zijn koos ik voor een Slimline kaart, dit paste precies. Ook hier maakte ik weer 2 versies in 2 verschillende kleurstellingen. Het kaartje met de blauwe achtergrond doet mee met de challenge. Lichtjes in de huizen, lichtjes aan de huizen 😅 Ook maakte ik een witte creatie waardoor de gekleurde lampjes er echt uitsprongen. Gezellig dat je mijn blog bezocht hebt. Leuk als je een reacti...