Posts

Er worden posts getoond met het label huisjes

Liftchallenge #201 deel 2

Afbeelding
Hoi, hoi,  Zoals ik in mijn vorige bericht al schreef kon ik niet kiezen welke kaart ik mee wilde laten doen aan de allerlaatste Liftchallenge . In deze blog dus het andere kaartje wat ik maakte.                                Hiervoor gebruikte ik de mooie stans van Pocket Full of Happiness. Ik kocht deze al vorig jaar, maar nog niet gebruikt. Voor het thema lichtjes was deze dus perfect.                            Omdat de huisjes best groot zijn koos ik voor een Slimline kaart, dit paste precies. Ook hier maakte ik weer 2 versies in 2 verschillende kleurstellingen. Het kaartje met de blauwe achtergrond doet mee met de challenge.  Lichtjes in de huizen, lichtjes aan de huizen 😅 Ook maakte ik een witte creatie waardoor de gekleurde lampjes er echt uitsprongen.  Gezellig dat je mijn blog bezocht hebt. Leuk als je een reacti...

Dutch card lovers #372

Afbeelding
Hoi, hoi, Er is weer een nieuwe challenge bij DCL:  Laat je inspireren door het moodbord en maak een kaart in blauw-wit. Ik was op slag verliefd op de prachtige voorbeelden die voor deze challenge gemaakt zijn en ik ben vrijdag dan ook meteen lekker aan de knutsel gegaan. Ik moest wel even goed zoeken tussen mijn spulletjes want ik kwam er dus achter dat ik bijna niets heb van dit 'Hollandse' thema.  Uiteindelijk kwam ik uit op deze grachtenpandjes, die dan ook meteen verwijzen naar mijn liefde voor Amsterdam :-)  .... het grote pandje heb ik wat opgehoogd.                                                                                 Aan de binnenkant plakte ik het stukje van het huisje wat ik aan de voorkant afknipte. En nog een stukje cardstock en een reepje designer papi...