Posts

Er worden posts getoond met het label telefoon

DCL #411

Afbeelding
Hoi, hoi, Ik was winnaar van de 'regenboog' challenge. altijd zo'n leuke verrassing! Daarom mocht ik ook weer gastdesigner zijn voor de deze volgende uitdaging: De kaart onderaan deze blog ga je liften. Het is de bedoeling dat de strookjes in verschillende lengtes terugkomen op je kaartje, mét kleur. Je mag zelf bepalen hoe je dat doet.  Omdat ik nog een verjaardagskaartje nodig had, gebruikte ik deze leuke stans uit de adventkalender van Spellbinders.  De strookjes kleurde ik met Oxide inkt, vervolgens water er op gesprenkeld en daarna met de splatter effects van Spellbinders wat zwart er over gespetterd.  Verder stanste ik nog wat sterretjes uit brushed metallic cardstock om het een feestelijk effect te geven.  Het tekstje zat ook bij de advent kalender en vond ik wel toepasselijk bij de afbeelding.   Er was nog wat over van de strookjes dus daar versierde ik de binnenkant mee. Het gedeelte met de strookjes was uiteindelijk iets te lang. Het stukje wat ik...

Monochromatic

Afbeelding
 Hoi hoi, Bij Cloud9 loopt een challenge: Monochromatic. Ondertussen heb ik ontdekt dat dit betekent dat je hele lay out op je kaartje in een kleur is uitgevoerd.  Een tijdje geleden had ik een stans van een telefoon gekocht. Bij deze telefoon moest ik meteen denken aan de oude zwarte bakelieten telefoon vroeger bij opa en oma thuis. En dit bracht mij meteen op het idee voor deze challenge.  Ik koos dus voor zwart maar om het niet een 'somber' kaartje te laten worden zorgde ik voor voldoende wit, ook op de achtergrond. De tekststempels bestelde ik onlangs bij Cloud9 en passen er erg leuk bij, al zeg ik het zelf ;-)                                                                                                        ...