Monochromatic

 Hoi hoi,

Bij Cloud9 loopt een challenge: Monochromatic. Ondertussen heb ik ontdekt dat dit betekent dat je hele lay out op je kaartje in een kleur is uitgevoerd. 

Een tijdje geleden had ik een stans van een telefoon gekocht. Bij deze telefoon moest ik meteen denken aan de oude zwarte bakelieten telefoon vroeger bij opa en oma thuis. En dit bracht mij meteen op het idee voor deze challenge. 

Ik koos dus voor zwart maar om het niet een 'somber' kaartje te laten worden zorgde ik voor voldoende wit, ook op de achtergrond. De tekststempels bestelde ik onlangs bij Cloud9 en passen er erg leuk bij, al zeg ik het zelf ;-)                                                 

                                                            

 


Op de draaischijf en de letters "Hallo" gebruikte ik nog wat glossy accent voor wat extra effect.
 
Het maken van een kaartje in 1 kleur had ik nog nooit gedaan en vond ik een leuke nieuwe uitdaging. 
Wie weet volgen er ooit nog wel meer.

Leuk dat je op mijn blog bent komen kijken. Ik vind het erg leuk als je een reactie achter laat.

Groetjes en tot de volgende keer.


Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempels: MFT: Ring me, SSS: background stamp
Stanzen: SSS: dial phone, SU: playful alfabet
Papier: SU: whisper white, basic black, MFT: black and white basis
Inkt: memento black
Overige:glossy accent, foam







                                                                                                    





Reacties

  1. Wat een gezellige kaart.
    Heel mooi bedacht en gemaakt.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf gedaan Gerjon! Ik vind zwart/witte kaarten zelden mooi door het harde contrast, maar deze dus wel. Goed gekozen dat achtergrondpapier met de leuke telefoon en de puffy letters!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag hem al op insta en vind hem superleuk geworden!! Het glossy accent op de letters en het grafische patroon in de achtergrond.. ik houd er van!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373