Posts

Er worden posts getoond met het label tunnelkaart

Lift challenge #168

Afbeelding
 Hey hoi, Op de valreep een post ;-) ...... ik vond op het blog van de Lift challenge weer een erg leuke uitdaging: maak een ' inside tunnelkaart' . Mijn tijd was wederom beperkt maar nadat ik het filmpje bestudeerd had, wilde ik het er toch wel op wagen. Ik had ook wel een ideetje klaarliggen. Een aantal jaren geleden heb ik op vakantie Monique ontmoet. Zij is verslaafd aan boeken lezen (en dan ook nog in het Engels....mij niet bellen ;-)). Voor haar verjaardag wilde ik daarom een kaart maken met boeken (wel toepasselijk toch :-)) Deze challenge leek mij een goed idee voor dit kaartje. Hieronder zie je het  resultaat ....... Nu moet ik ook nog even doorwerken want anders ben ik nog niet eens op tijd voor de Liftchallenge hahaha ....                                                     ....Omdat ze ook een poezenmens is (ze heeft er zelf ook 2) was h...