Posts

Er worden posts getoond met het label geboorte

Geboren!!

Afbeelding
Hoi, hoi, HOERA!! Ons eerste kleinkind is geboren op 19 maart! Het is een meisje en ze heeft de naam Abby (spreek uit als Ebby) gekregen. Wat een feest om haar te verwelkomen. Het is een prachtig meisje. Een kaart voor bij de kraammand lag al een tijdje klaar en kon nu eindelijk naar de kersverse ouders😍 Ik gebruikte de stans van Spellbinders met het feetje. Het leuke is dat je de beentjes kunt laten bewegen. Het achtergrondje heb ik met hot foil gedaan, ook met een stans van Spellbinders.       Op de voorkant had ik geen ruimte en geen geschikte letters voor de naam. Dus die plakte ik aan de binnenkant. De kraammand vulde ik met leuke hebbedingetjes voor baby en mama 🩷🩷                                  Leuk dat je op mij blog langs bent gekomen. Graag tot een volgende keer weer. Fijne dag!

Geboortekaartje

Afbeelding
Hoi, hoi, Het is weer even geleden dat ik wat gepost heb. Door de vele regen van afgelopen tijd hebben we (zoals velen) wateroverlast gehad in onze kelder en hebben we de hele hobbykamer naar boven moeten verplaatsen. Een behoorlijk karwei, maar nu dus ook behelpen met het maken van kaartjes. Ik realiseer mij nu ook dat we eigenlijk best verwend zijn met zo'n mooie ruimte in huis. Zodra alles gerepareerd is en goed opgedroogd kunnen we een nieuwe vloer gaan leggen, schilderen en alles weer opnieuw inrichten.  Ondertussen heb ik nog wel wat geknutseld. Het eerste kaartje wat ik jullie wil laten zien is een geboortekaartje. Een goede vriend en zijn vrouw van onze zoon Stan zijn ouders geworden van een prachtige dochter. Zó leuk om weer eens een geboortekaartje te maken. Dit is het resultaat. Dit stempelsetje kocht ik al een hele tijd geleden, maar had deze nog niet eerder kunnen gebruiken. Ook de tekstjes erbij vind ik zó schattig.  De binnenkant fleurde ik nog op met wat hartje...