Geboortekaartje

Hoi, hoi,

Het is weer even geleden dat ik wat gepost heb. Door de vele regen van afgelopen tijd hebben we (zoals velen) wateroverlast gehad in onze kelder en hebben we de hele hobbykamer naar boven moeten verplaatsen. Een behoorlijk karwei, maar nu dus ook behelpen met het maken van kaartjes. Ik realiseer mij nu ook dat we eigenlijk best verwend zijn met zo'n mooie ruimte in huis. Zodra alles gerepareerd is en goed opgedroogd kunnen we een nieuwe vloer gaan leggen, schilderen en alles weer opnieuw inrichten. 

Ondertussen heb ik nog wel wat geknutseld. Het eerste kaartje wat ik jullie wil laten zien is een geboortekaartje. Een goede vriend en zijn vrouw van onze zoon Stan zijn ouders geworden van een prachtige dochter. Zó leuk om weer eens een geboortekaartje te maken. Dit is het resultaat.


Dit stempelsetje kocht ik al een hele tijd geleden, maar had deze nog niet eerder kunnen gebruiken. Ook de tekstjes erbij vind ik zó schattig. 

De binnenkant fleurde ik nog op met wat hartjes en met het papiertje dat ik gebruikte op de voorkant.

Het was heerlijk om weer wat te knutselen en er volgen snel weer wat meer berichtjes op mijn blog. Erg leuk dat je weer bent komen kijken en nog leuker wanneer je een berichtje achter laat :-)

Vanmiddag naar een band die muziek van Ramses Shaffy spelen. Zin in (en goed weer voor).  Fijne zondag. Groetjes en tot de volgende keer.


Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempel: Avery elle: brand new baby
Stanzen: Avery elle: brand new baby; Lawn fawn: stitched bouncy trails
Papier: MFT: joyful plaid; SU: whisper white, pear pizzazz; Strathmore: Bristol smooth
Inkt: SU: pear pizzazz; Ranger: oxide: saltwater taffy; Memento: black
Overig:  Copics, foamtape



Reacties

  1. Heel mooi !!!
    Wat een ellende die wateroverlast en nu weer egen ...sterkte !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Geboortekaartjes zijn altijd zo leuk om te maken, hè?!
    Hopelijk duurt het niet al te lang meer voor je je knutselkelder weer in kunt gaan richten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ai wat vervelend, lekkage.
    je maakte een mooi babykaartje.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is dan toch een tegenvaller. Hier ook wel lekkage, maar dat was op de bovenste verdieping. Mijn knutselkamertje is op de tussenverdieping, dus daar geen last van water.
    Je kaartje is heel erg leuk! lief stempelsetje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Stempel op reis