KKT juli 2021


Voor het eerst deed ik mee met het Kleurenkaarten team op het blog van Martina's kaartjes. De uitdaging was om een kaartje te maken met de kleuren turquoise en antraciet grijs. Een prachtige combinatie maar tóch een uitdaging om maar met twee kleuren te mogen werken. 

Hieronder het resultaat (de kleur op de kaart is in werkelijkheid wat meer turquoise dan dat ik op de foto kreeg).



...En aan de binnenkant nog een slakje uit de tuin ;-).........


Stempels: Mft: you gnome me
Stanzen: Mft: you gnome me, SU: stitched rectangles
Inkt: distress oxide: peacock feathers, salty ocean, memento black
Papier: SU: tempting turqouise, basic grey, whisper white
Overige: Mft: stencil wonky dots, sprinklets

Om alle andere creaties te bekijken KLIK hier. Veel plezier!

Leuk dat je langs kwam. Fijne dag!














Reacties

  1. Wat een mooi kaartje, leuk in de KKT-kleurtjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is schattig je gnome, prachtig kaartje in KKT kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Door Nicole ben ik getipt over jouw blog. Leuk om te zien wat je gemaakt hebt. Die kabouter heb je prachtig gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je ook meedoet met het KKT, echt een kei gaaf kaartje heb je gemaakt 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van je vriendin Nicole 'moeten' we een kijkje nemen op jouw blog en dat doe ik dan ook braaf *lol* Je maakt leuke kaarten en dus ga ik je volgen hoor. Ik kan me alleen niet echt als volger aanmelden (daar is een technische reden voor die niet opgelost kan worden) maar ik zet je in mijn leeslijst en dan komt het ook goed ;-)

    De kaart die je hier laat zien is leuk geworden. Knap met die twee kleuren, leuk die achtergrond met de vervagende stippen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een SUPER MOOI kaartje gemaakt Gerjon voor je eerste deelname aan het KKT.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, Gerjon, in de KKT kleuren! Leuk dat je meedoet met deze uitdaging.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave gnome op je mooie kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat jij er ook bij bent!! En nog wel met zo'n toffe kaart. Super mooi is die geworden.
    Tot het volgende KKT!! (hoop ik)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Via Nicole kom ik even een kijkje nemen en wat een leuke kaart in de gevraagde kleuren. Leuk die gnome en je hebt ook de opbouw van de kaart heel leuk gedaan. Ook de binnenkant doet gezellig mee, echt leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je meedoet aan KKT. Je kaart met de gnome is supercute.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. tof, een nieuwe blogger! leuk dat je gelijk meedoet aan het KKT! Heel leuk kaartje, leuke tekst ook!
    veel plezier met je blog !
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke eerste KKT kaart heb je gemaakt Gerjon....ben meteen volger van je geworden!
    Veel plezier met je blog....ik kom zeker regelmatig bij je langs!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een superleuk kaartje met dit kaboutertje met zijn bloemetjes. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik was natuurlijk poep-nieuwsgierig naar je eerst KKT kaartje en je hebt me niet teleurgesteld. Hij is superleuk! Prachtig achtergrondje en die kabouter is ook heel schattig. En ja, dat slakje aan de binnenkant maakt het natuurlijk helemaal compleet. Gaaf gedaan, ik hoop dat je volgende keer weer mee doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je meedoet, en wat een leuke kaart ook! Ik hoop dat je vaker mee gaat doen, zien we het moois van jou ook. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Welkom bij de KKT club, en dat ook nog met een supergaaf kaartje, Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart makte je voor het KKT. Het is ook een leuke manier om nieuwe volgers te krijgen en bij anderen te koekeloeren. Dat inspireert toch wel vaak.
    Tot de volgende maand?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Gerjon,

    Welkom bij het KKT! Jouw kaartje is meteen een schot in de roos... Heel leuk hoe je de kleuren gebruikte. Mooi ook die achtergrond die van fel naar lichter gaat... Ben al helemaal fan en dat van de eerste keer... Blijf zeker mee doen en kom gerust een keer langs op mijn blog...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een super gaaf kaartje met deze kleurencombi. Leuk hoe je de achtergrond hebt bewerkt!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk dat je nu toch echt ook je blog bent begonnen, ik las het bij Nicole. Het ziet er top uit! We hebben wel eens contact gehad om je een challenge won, samen met Nicole zit ik in de teams van DCL en de Liftchallenge. Weet even niet meer welke challenge het was. Dit is een heel tof kaartje, Gerjon! Ik ga je ook volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke en lieve reacties allemaal! Zó leuk om te lezen.
    Ik ben momenteel nog op vakantie maar ga toch even bij jullie allemaal kijken.
    Ben erg benieuwd😃

    BeantwoordenVerwijderen
  23. welkom bij de bende van het kleurenkaartenteam zou ik zo zeggen ! een hele leuke kaart om je entree mee te maken, geslaagd en leuk detail aan de binnenkant !
    fijn dat je ons gevonden hebt,
    tot volgende maand ? =)
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook ik ben via Nicole bij je terecht gekomen Gerjon,

    Veel over je gelezen en nu kan ik je kan kaartjes bewonderen😅😅
    Er zijn nog mensen zonder FB en Instagram😉

    Beide kaarten vind ik erg mooi.

    Groetnis fan Ina en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Door omstandigheden lig ik achter, daardoor een late reactie voor het KKT.. Maar beter laat dan nooit! Wat een leukerd Gerjon! Een goede binnenkomer bij het KKT. Je maakt altijd superleuke kaarten, dus top dat je een blog bent begonnen, zo dat iedereen ze kan zien!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Erg leuk kaartje! Het probleem met maken foto’s herken ik wel, soms lijken de kleuren heel anders. Het slakje aan de binnenkant is super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dag Gerjon, eindelijk ben ik hier dan. Met 4 kinderen in huis duurt het extra lang dat mijn KKT rondje klaar is. Maar ik hou woord. Je kaartje is super leuk en de stempel set heb ik ook.
    Veel plezier in Blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk om je nieuwe blog te lezen
    En je kaartje is super mooi en ook zo leuk dat je de binnenkant ook erin betrekt
    Ik kom zeker vaker naar je creaties kijken
    Groetjes nicolevb

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373