DCL challenge #363
Hoi hoi, Meedoen met challenges is voor mij altijd een mooie gelegenheid om mijn kaartenvoorraad aan te vullen maar natuurlijk ook om eens een kaartje te maken met een nieuw techniekje of nieuwe kleuren. Nu loopt er bij Dutch Card Lovers de onderstaande kleurenchallenge: Al deze kleuren moeten terugkomen in je kaart, de uitvoering en het model zijn helemaal vrij. Ik wilde in eerste instantie niet meedoen met deze challenge want ik heb echt een slechte relatie met de kleur paars hahaha, maaaar toen zag ik alle mooie voorbeelden die gemaakt zijn met dit kleurenpallet. Toen wilde ik het toch ook eens gaan proberen. Dit is de uitwerking van mijn kaartje geworden. Ik ben zelf wel erg blij met het resultaat (al zijn de meningen er hier thuis wel over verdeeld ;-)) ...