DCL challenge #363

Hoi hoi,

Meedoen met challenges is voor mij altijd een mooie gelegenheid om mijn kaartenvoorraad aan te vullen maar natuurlijk ook om eens een kaartje te maken met een nieuw techniekje of nieuwe kleuren.

Nu loopt er bij Dutch Card Lovers de onderstaande kleurenchallenge: 

Al deze kleuren moeten terugkomen in je kaart, de uitvoering en het model zijn helemaal vrij. 

Ik wilde in eerste instantie niet meedoen met deze challenge want ik heb echt een slechte relatie met de kleur paars hahaha, maaaar toen zag ik alle mooie voorbeelden die gemaakt zijn met dit kleurenpallet. Toen wilde ik het toch ook eens gaan proberen.

Dit is de uitwerking van mijn kaartje geworden. Ik ben zelf wel erg blij met het resultaat (al zijn de meningen er hier thuis wel over verdeeld ;-))




                                                       

                                        Aan de binnenkant ook nog een strookje papier en wat bloemetjes


Leuk dat je op mijn blog bent komen kijken. Groetjes en hopelijk tot de volgende keer.

Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stanzen: MFT: stitched garden
Papier: MFT: keep me in stitches; SU: whisper white, emerald envie, costal cabana
Overige: copics, nuvo drops




Reacties

  1. Nou, al heb jij een slechte relatie met paars... dat zou je toch echt niet zeggen! Want juist dat paars grondt je kaart en zorgt voor die mooie basis waar de andere kleuren zo mooi uitspringen! Heel mooi en wat een leuke stansen!
    Dank je wel voor het meedoen met DCL, Gerjon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een super mooie kaart is het geworden. Heerlijk al die bloemen. Die paarse ondergrond staat er heel mooi bij. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zooooo, mooi hoor.
    De kleuren zijn mooi bij erkaar hè?!
    Ik word er helemaal bij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je leuk gedaan. En helemaal zonder stempels. Misschien moeten je huisgenoten daar even aan wennen? Ik vind hem heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms ben ik zelf super blij met een kaartje en krijg ik ook een beetje lauwe reactie, dat vind ik niet zo leuk ;-) Ik vind jouw kaartje wel erg leuk geworden! Leuke stansen heb je gebruikt. Ik gebruik zelf ook niet zo veel paars, maar wil er eigenlijk nog wel mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja ik zag de challenge en vind het dus echt een hele mooie kleurcombi
    En je zou niet zeggen dat je een slechte relatie met paars hebt want ik vind je kaart geweldig
    En wat een mooie stanzen je word er helemaal vrolijk van
    Ik vind hem erg fris en vrolijke bijdrage
    en weer een looi kaartje rijker

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook helemaal niet van het paars maar in deze kleurencombinatie past hij prima. Supergaaf kaartje met deze bloemen, ook het geblende achtergrondje past er perfect bij. Heel mooi gedaan!! Dankjewel voor je bijdrage aan deze kleuren challenge van DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supergaaf kaartje zeg, paars is inderdaad een moeilijke kleur om te verwerken maar dit is wel een gaaf resultaat geworden. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is heel erg mooi Gerjon, prachtige bloemen! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O maar jij hebt deze kaart super mooi gemaakt hoor.
    Ja ik hou ook van challenges en zeker nu met de kerstkaarten tijd.begin altijd na augustus, want daarvoor heb ik er niet zoveel animo voor..
    groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt met deze prachtige kaart een top 3 plaatsje behaald Gefeliciteerd!
      Groetjes, Els

      Verwijderen
  11. Hoi Gerjon,
    wat leuk een reactie van jou te vinden op mijn blog. En ik zie dat je met deze superleuke kaart ook in de top 3 staat bij DCL. Helemaal terecht, hij is zo gaaf. En dat paars staat mooi op een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, en ik ben gék op paars ;-) Alleen krijg je deze kleur niet altijd goed op de foto.
    Ik vind je kaartje echt een topper! Snap dat deze in de top 3 terecht is gekomen!
    Je hebt de kleuren super mooi weten te combineren en het geblende achtergrondje maakt het geheel zacht. En ik hou van die stitched flowers. Zo leuk!
    Gefeliciteerd met je Top 3 plekkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373