Liftchallenge #186
Hoi, Hoi, Een tijdje geleden deed ik mee met de Liftchallenge #183 en tot mijn verbazing won ik deze. Hoe ontzettend leuk was dat. Ik mocht daarom tevens gastdesigner zijn voor de aankomende challenge en maakte daarvoor het bovenstaande kaartje. De opdracht luidt: Lift de onderstaande kaart en blijf zo dicht mogelijk bij het origineel. De kaart is van Bibi Cameron en de post op haar blog vind je hier . Je hoeft geen bloemen te gebruiken, het gaat om het model. Ik vindt het voorbeeldkaartje prachtig. Ook de lay out is erg leuk bedacht en geeft een leuk effect. Ik koos er deze keer voor om geen bloemen te gebruiken, maar om er een vrolijk verjaardagskaartje van te maken. De stans met de lolly's stond al langer op mijn verlanglijstje en kreeg ik deze kerst van mijn dochter. Achteraf bleek het wel een hele bewerkelijke stans te zijn. Door een filmpje op you tube kwam ik er achter dat de onderdeeltjes van de lange sticks allemaal nét iets anders van vorm z...