Posts

Er worden posts getoond met het label liftchallenge #170

Gastdesigner Liftchallenge #170

Afbeelding
Hoi hoi,  Omdat ik de Liftchallenge #167 gewonnen heb mag ik bij deze challenge gastdesigner zijn. Wat een eer! de uitdaging is 'Angled ink blending'. Hieronder zie je een voorbeeld van Yana Smakula die altijd prachtige kaarten maakt.  Ik vond het nog best een karweitje om iets moois te maken. Ik probeerde het eerst met distress oxide inkt. Daarna pakte ik mijn distress inkten erbij, daar kwamen de lijnen wel beter mee naar voren. Dit uitprobeersel ligt nu echter in de prullenbak omdat ik het verpeste met een stempel en embossingpoeder ;-(  Dus toch maar het papiertje met de distress oxide inkt erbij gepakt en even goed nagedacht wat ik er mee wilde maken. Op de art specially beurs vond ik laatst nog een leuk stempelsetje met drankjes. De 'Cheers' stans is een oudje en paste er dus mooi bij. Dit is het resultaat.  Voor het tekstje 'Birthday wishes' gebruikte ik weer eens mijn hot foil apparaat. Het zilver geeft toch wel een mooi effect (op de foto niet zo heel g...