Posts

Er worden posts getoond met het label kok

Griekenland

Afbeelding
Hoi, hoi, Het is alweer even geleden, onze vakantie in september in Griekenland. We hebben daar een aantal favoriete restaurantjes en bij Lendi en Amarilda genieten wij iedere keer van heerlijke maaltijden. Bovenal zijn het zo'n lieve mensen waar wij altijd hartelijk ontvangen worden. Omdat zij beide jarig waren begin oktober kocht ik voor allebei een aardigheidje en maakte ik 2 toepasselijke kaartjes voor hen.  Lendi heeft een Italiaans restaurant, hij is kok en gastheer. Voor hem maakte ik onderstaand kaartje met een oude set van MF, gepaster kan het bijna niet, tóch😅 Voor Amarilda koos ik voor dit raam van Spellbinders, er is zo'n leuk setje met zulke mooie tekstjes bij deze set... Het leuke was dat zij in eerste instantie niet in de gaten hadden dat ik de kaarten zelf maakte. Een hele hartelijke reactie volgde, toen ze het door had😊 ... Amarilda stuurde nadien een foto dat ze thuis op haar dressoir stonden, zo lief!  Dat was het weer voor deze keer. Super leuk weer dat j...

Verjaardagen

Afbeelding
 Hoi hoi, Vorig weekend waren onze kinderen jarig. Zij zijn een dag na elkaar jarig. Ja, hoe krijg je het zo uitgekiend zou je zeggen ;-) (lang verhaal haha). Er moesten dus weer kaartjes gemaakt worden. Isa, de jongste is zaterdag 24 jaar geworden en houdt van roze, een inkoppertje voor mij want I love it too! Stan is vorige week zondag alweer 27 jaar geworden en houdt van lekker eten en vroeg een kadobon van een specifiek restaurant, ook daar wist ik wel raad mee want ik had nog een leuk stempeltje van MFT met verschillende koks en kookspulletjes. Op verzoek van Isa maakte ik ook nog een kaart voor haar broer voor bij haar kadootje. De kaarten zijn inmiddels ontvangen en vandaag heb ik even tijd om ze jullie te showen.  Voor deze slimline kaart gebruikte ik de leuke stans van Mama Elephant Dit model leende zich uitstekend om er een shakerkaart van te maken. Het shakermateriaal van Spellbinders kleurt perfect bij het papier van MFT  Dit kokje heeft het naar zijn zin...