Verjaardagen

 Hoi hoi,

Vorig weekend waren onze kinderen jarig. Zij zijn een dag na elkaar jarig. Ja, hoe krijg je het zo uitgekiend zou je zeggen ;-) (lang verhaal haha). Er moesten dus weer kaartjes gemaakt worden. Isa, de jongste is zaterdag 24 jaar geworden en houdt van roze, een inkoppertje voor mij want I love it too! Stan is vorige week zondag alweer 27 jaar geworden en houdt van lekker eten en vroeg een kadobon van een specifiek restaurant, ook daar wist ik wel raad mee want ik had nog een leuk stempeltje van MFT met verschillende koks en kookspulletjes. Op verzoek van Isa maakte ik ook nog een kaart voor haar broer voor bij haar kadootje. De kaarten zijn inmiddels ontvangen en vandaag heb ik even tijd om ze jullie te showen. 

Voor deze slimline kaart gebruikte ik de leuke stans van Mama Elephant


Dit model leende zich uitstekend om er een shakerkaart van te maken. Het shakermateriaal van Spellbinders kleurt perfect bij het papier van MFT 


Dit kokje heeft het naar zijn zin in de keuken ;-)


Een stoere mannenkaart voor Stan van Isa met nog wat glitters op het woord Birthday


De verjaardagen zijn weer gevierd en nu op naar het maken van de kerstkaarten. Daar heb ik nog een hele slag in te maken. Nr. 1 en 2 zijn nu pas in de maak. Dus nog even flink doorpakken! 


Leuk dat je op mijn blog bent komen kijken. Fijn weekend!

Voor het kaartje van Isa gebruikte ik de volgende materialen:
Stempels: MFT: mice day to celebrate
Stanzen: ME: slim comic strip; MFT: mice day to celebrate
Papier: MFT: hip hip yay; SU: whisper white, rose red, coffee break designer paper
Inkt: Memento: black
Overig: Copics, Spellbinders: sweet sprinkles

Voor de kaartjes van Stan gebruikte ik de volgende materialen:
Kaart met kok:
Stempels: MFT: recipe for happiness, distress paterns
Stanzen: MFT: wonky stitched rectangles
Papier: MFT: floor to ceiling, finished an textiles, SU: whisper white, basic black
Inkt: Memento: black, Versamark: clear, Ranger: distress oxide: prize ribbon
Overig: Copics, Embossingpoeder

Kaart Happy Birthday:
Stempels: MFT: big birthday wishes
Stanzen: SSS: chunky birthday
Papier: MFT: Birthday brights; SU: whisper white, granny apple green, tonic studios: glossy black paper
Stencil: MFT: ray of light
Inkt: Ranger: distress oxide: salvaged patina, peacock feathers, twisted citron, salty ocean 
Overig: SU: embossingpowder white; Picket fence studios: pearl mixes; Nuvo: glitter pen

Reacties

  1. Wat een ontzettend leuke verjaardagskaarten heb je gemaakt. Die schattige kaart met de muisjes, een superleuke kaart met die kok erop en een mooie stoere kaart. Zo leuk. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kaarten! Verschillend, maar allemaal erg leuk. De mannenkaart is ook echt prachtig. Ideaal, van die verschillende teksten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooh wat leuke kaarten
    Ik vind die kok helemaal geweldig
    Ook die spetters eromheen
    Mooie kleurcombi
    Maar ook de kaart van happy birthday vind ik geweldig

    Ik vind het altijd zo moeilijk om een mannenkaart te maken dus ik ben geïnspireerd door jouw mannenkaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kinderen van jou boffen maar met zo een creatieve moeder! Superleuk zijn ze!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelden verjaardagskaarten maak voor Bram en Sverre, Meestal zijn ze op hun verjaardag hier en krijgen ze een kado.. zonder kaart.. maar misschien moet ik dat toch maar eens veranderen, genoeg inspiratie hier in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373