DCL#356
Hoi, leuk dat je weer op mijn blog komt kijken. Bij Dutch Card Lovers loopt nog een nieuwe challenge tot a.s. vrijdag 11-3. De uitdaging is geen gemakkelijke: maak een overwegend wit kaartje met een accent in kleur. Nou, een echte uitdaging dus! Na een lekkere frisse wandeling zondagochtend wist ik nog even wat tijd vrij te maken om tóch iets leuks te bedenken voor deze challenge. Voor wat kleur dacht ik eigenlijk meteen aan de stansjes van de lampionnetjes. Hieronder het resultaat (met hopelijk niet te veel kleur :-)) Voor de achtergrond gebruikte ik een embossingfolder van Sizzix. De rand stanste ik met een stans van Lawn Fawn, de combinatie van het geschulpte en gestikte randje maakt deze stans extra mooi vind ik. De lampionnetjes heb ik aan een touwtje gehangen zodat ze mooi kunnen schijnen ;-) Morgen nog een dag werken en dan is het al weer weekend. Hoop dat het weer nog even zo lekker blijft als de afgelopen dagen, zo heerlijk dat zonnetje. Weer echt toe aan die...