DCL#356


Hoi, leuk dat je weer op mijn blog komt kijken. 

Bij Dutch Card Lovers loopt nog een nieuwe challenge tot a.s. vrijdag 11-3. De uitdaging is geen gemakkelijke: maak een overwegend wit kaartje met een accent in kleur. Nou, een echte uitdaging dus! Na een lekkere frisse wandeling zondagochtend wist ik nog even wat tijd vrij te maken om tóch iets leuks te bedenken voor deze challenge. Voor wat kleur dacht ik eigenlijk meteen aan de stansjes van de lampionnetjes. Hieronder het resultaat (met hopelijk niet te veel kleur :-))




Voor de achtergrond gebruikte ik een embossingfolder van Sizzix. De rand stanste ik met een stans van Lawn Fawn, de combinatie van het geschulpte en gestikte randje maakt deze stans extra mooi vind ik.   
De lampionnetjes heb ik aan een touwtje gehangen zodat ze mooi kunnen schijnen ;-)

Morgen nog een dag werken en dan is het al weer weekend. Hoop dat het weer nog even zo lekker blijft als de afgelopen dagen, zo heerlijk dat zonnetje. Weer echt toe aan die vitamientjes!

Groetjes en hopelijk tot de volgende blog!

Voor de DCL-challenge klik hier


 



 





Reacties

  1. Mooie kaart! Ook mooi dat je achter de lampionnen nog wat geblend hebt. Zo lijkt het alsof ze echt schijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke feestelijke kaart met die lampionnen. Mooi opgebouwd in laagjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om de lampionnen te gebruiken, Gerjon! Een mooi kaartje is het en wat leuk dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd Gerjon!! Je wordt meteen vrolijk van de lampionnen op je kaart. Leuk dat je meedoet bij DCL 🌺☕

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel erg leuk zo met die vrolijke lampionnetjes. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze gaaf deze feestelijke lampionnen! Ze gloeien ook echt tegen de witte achtergrond. Ook je witte kader vind ik mooi! Dankjewel voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers Challenge en geniet van dit heerlijk zonnige weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige en vrolijke kaart en leuk dat je bij me langs bent geweest!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje! Best lastig idd. Bij een ander denk ik snel, wauw! Maar als ik dan zelf zoiets maak denk ik weer, O, moet er niet nog iets bij ;-) Dus best een uitdaging.
    Jouw versie is erg mooi, gek op lantaarntjes, geeft altijd sfeer. Toffe uitwerking Gerjon en wat heb je een toffe stijl van kaarten maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373