Posts

Er worden posts getoond met het label blauw-wit

Dutch card lovers #372

Afbeelding
Hoi, hoi, Er is weer een nieuwe challenge bij DCL:  Laat je inspireren door het moodbord en maak een kaart in blauw-wit. Ik was op slag verliefd op de prachtige voorbeelden die voor deze challenge gemaakt zijn en ik ben vrijdag dan ook meteen lekker aan de knutsel gegaan. Ik moest wel even goed zoeken tussen mijn spulletjes want ik kwam er dus achter dat ik bijna niets heb van dit 'Hollandse' thema.  Uiteindelijk kwam ik uit op deze grachtenpandjes, die dan ook meteen verwijzen naar mijn liefde voor Amsterdam :-)  .... het grote pandje heb ik wat opgehoogd.                                                                                 Aan de binnenkant plakte ik het stukje van het huisje wat ik aan de voorkant afknipte. En nog een stukje cardstock en een reepje designer papi...