Stempel op reis
Hoi, hoi, Jaaa, er is weer een leuke stempel op reis geweest. Nicole was deze keer aan de beurt en verraste ons met deze leuke stempel van Simon Says Stamp: ' Critter crowd' De ballonnetjes brachten mij eigenlijk meteen op het idee om een box kaartje te maken. Ik heb dit ook al een tijdje niet gedaan dus een leuk idee om daar deze stempels eens voor te gaan gebruiken. Ook kon ik heerlijk los gaan met verschillende kleurtjes. Lekker vrolijk voor een verjaardagskaartje. Ik gebruikte hiervoor mijn Copics. Op de zijkantjes en de achtergrond gebruikte ik een vrolijk designpapiertje en de ballonnetjes plakte ik op verschillende hoogtes voor een feestelijk effect. Ik heb plezier beleefd aan het maken van dit kaartje. Ik ga snel kijken wat de anderen voor leuks hebben gemaakt. Zó benieuwd. Kijken jullie mee? Leuk dat je bent komen kijken op mijn blog. Altijd leuk als je een reactie wil achterlaten. Groetjes en tot de volgende keer. Ellen: @eschuemie Daniëlle: @danielle_sch77 Mariken...