Seizoen schets hop
Goedemorgen, Daar zijn we weer met de seizoen schets hop en nu met het thema lente dus. Ik mocht deze keer de schets uitzoeken en deze vond ik wel leuk voor deze challenge. Ook had ik wel een ideetje in mijn hoofd bij deze sketch, ik vond hem namelijk wel heel erg geschikt voor een shakerkaartje! Ik heb wel wat shakermateriaal liggen maar ik heb er nog niet zo veel mee gedaan, zonde en dus nu een mooie gelegenheid om dit bij dit kaartje toe te passen. Het is een kaartje geworden met lentekleurtjes en zo heb ik meteen weer een kaartje voor mijn verjaardagsvoorraad ;-) De kleuren op de tweede foto komen niet helemaal goed uit en zijn 'in het echt' wat zachter van kleur. De rondjes die ik op de voorkant uitstanste heb ik aan de binnenkant erbij gebruikt. Dit was het weer voor deze zondag. Kijken jullie mee wat Nicole D . en de jarige job Nicole P. met deze schets gemaakt hebben. Ik ben in ieder geval heel nieuwsgierig! Groetjes en een hele fijne zondag! Voor dit kaartje gebrui...