Seizoen schets hop

Goedemorgen, 

Daar zijn we weer met de seizoen schets hop en nu met het thema lente dus. Ik mocht deze keer de schets uitzoeken en deze vond ik wel leuk voor deze challenge.

Ook had ik wel een ideetje in mijn hoofd bij deze sketch, ik vond hem namelijk wel heel erg geschikt voor een shakerkaartje! Ik heb wel wat shakermateriaal liggen maar ik heb er nog niet zo veel mee gedaan, zonde en dus nu een mooie gelegenheid om dit bij dit kaartje toe te passen. Het is een kaartje geworden met lentekleurtjes en zo heb ik meteen weer een kaartje voor mijn verjaardagsvoorraad ;-)



De kleuren op de tweede foto komen niet helemaal goed uit en zijn 'in het echt' wat zachter van kleur. De rondjes die ik op de voorkant uitstanste heb ik aan de binnenkant erbij gebruikt.

Dit was het weer voor deze zondag. Kijken jullie mee wat Nicole D. en de jarige job Nicole P.  met deze schets gemaakt hebben. Ik ben in ieder geval heel nieuwsgierig!

Groetjes en een hele fijne zondag!

Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempels: Heffy doodles: every day sentiment
Stanzen: MFT: pierced circles, pierced fishtail flags; SU: rectangle stichted framelits
Papier: SU: whisper white, granny apple green; MFT: happy patterns
Inkt: Memento black; Ranger; distress oxide: saltwater taffy, abandoned coral, barn door
Overige: shaker materiaal en dekdrops



                                                 





Reacties

  1. Weer een heel ander soort kaart dan wat de rest van julie "clubje" gemaakt heeft, maar ohoh wat ontzettend leuk is deze ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh we hebben alledrie shakers wat grappig...
    Je hebt er zelfs 3 😍
    Wat een mooie verfrissende kaart 💕
    En geweldig hoe je de cirkels terug laat komen in de binnenkant.
    Het was ook zo een leuke insirerende schets

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij jou ook al zo'n leuk kaartje! En lekker kleurrijk. Heerlijk om er weer eentje bij de voorraad te kunnen voegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha een shakerkaartje! Hoe kom je er op?!! ;-) Superleuk gedaan, en ook de binnenkant helemaal in stijl. Helemaal leuk, fris en vrolijk! Ik ga snel ook even bij Nicole kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk frisse lente kleurtjes, super leuk! En grappig dat jullie alle drie voor een shaker zijn gegaan, daar leent de sketch zich natuurlijk ook heel goed voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die regenboogkleurtjes, het shakermateriaal past er ook zo goed bij, een gaaf kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super vrolijk en wat leuk een shakerkaartje. Ik zie er al steeds meer voorbij komen. I like!
    Gek hè, dat je de kleuren soms niet goed kunt overbrengen. Ik heb dat soms ook, wat ik ook probeer ;-) Super vrolijk. Fijne 2e Paasdag!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373