Posts

Er worden posts getoond met het label sneeuw

Seizoens-schets hop

Afbeelding
Jaaa, het is weer tijd voor de seizoens-schets hop met Nicole P. en Nicole vB. Het thema is deze keer, hoe kan het ook anders: Winter.  Nicole vB. zocht deze keer de schets uit en deze is het geworden.   Ik hou van de winter en dan vooral van een pak sneeuw. Helaas is het de laatste jaren niet meer zo vanzelfsprekend dat er sneeuw valt in Nederland. Dus geniet ik extra van de momenten wanneer het wit is.  Ik ben meteen aan de slag gegaan want ik had wel een idee met dit modelletje. Op mijn kaartje heb ik een takje gebruikt waar standaard al sneeuw op was verwerkt. Voor wat meer detail heb ik witte sneeuwvlokjes 'gespetterd' om het wat extra winters te maken.     Voor de achtergrond gebruikte ik een stans die ik onlangs heb aangeschaft en waar ik heel blij  mee ben. De 'swirls' geven ook wel een beetje een winterse sfeer vind ik zelf.  Ik ben natuurlijk razend nieuwsgierig wat  Nicole P.  en  Nicole vB  gemaakt hebben voor ...