Dutch Card Loves #395
Hoi Hoi, Er loopt weer een super leuke challenge bij Dutch Card Lovers: Maak een kaartje met als inspiratie het Moodboard. Onderaan deze pagina vind je dit moodboard. Kat in het bakkie met Valentijn in het vooruitzicht 😍 Ieder jaar probeer ik toch weer een paar Valentijnkaartjes te maken. Ik maakte er deze keer 6, met een persoonlijke boodschap. Ik vind zulke kaartjes altijd zó leuk om te maken. Daarom was het ook moeilijk kiezen welke ik voor de challenge zou gebruiken :-) .... Uiteindelijk heb ik voor onderstaand kaartje gekozen. Alle stempels en stanzen die ik gebruikt heb zijn van Simon Says Stamp. Aan de binnenkant ook nog een tekst gestempeld. Hiervoor gebruikte ik de fijne inkt van Versafine Clair. Onderstaand het Moodboard voor de challenge bij Dutch Card Lovers De andere kaartjes die ik gemaakt heb vind je hieronder. Voor het eerste kaartje gebruikte ik de hartjes die uit de andere kaarten gestanst zijn en kleurde deze met copics, op...