Posts

Er worden posts getoond met het label zwart-wit

Gastdesigner lifthallenge #179

Afbeelding
Hoi hoi, Onlangs was ik winnaar van de Liftchallenge #176 en mocht daarom gastdesigner zijn voor de komende challenge.  De opdracht luidt:  maak een kaart met gekleurde vlakken of met designer papier in de achtergrond met een zwart/wit afbeelding als focal point.  Ondanks het mooie voorbeeld vond ik het best een 'lastige' opdracht, ook om er mijn eigen draai aan te geven. Vooral het uitzoeken van een zwart-wit afbeelding vond ik een klus. Maar uiteindelijk is het toch gelukt. Zie hier het resultaat.                                       Ik gebruikte een stukje cardstock wat ik embostte en 2 stukjes designer papier.                                                       De stralen van de zon bewerkte ik met een beetje glossy accent.     ...

Monochromatic

Afbeelding
 Hoi hoi, Bij Cloud9 loopt een challenge: Monochromatic. Ondertussen heb ik ontdekt dat dit betekent dat je hele lay out op je kaartje in een kleur is uitgevoerd.  Een tijdje geleden had ik een stans van een telefoon gekocht. Bij deze telefoon moest ik meteen denken aan de oude zwarte bakelieten telefoon vroeger bij opa en oma thuis. En dit bracht mij meteen op het idee voor deze challenge.  Ik koos dus voor zwart maar om het niet een 'somber' kaartje te laten worden zorgde ik voor voldoende wit, ook op de achtergrond. De tekststempels bestelde ik onlangs bij Cloud9 en passen er erg leuk bij, al zeg ik het zelf ;-)                                                                                                        ...