Gastdesigner lifthallenge #179

Hoi hoi,

Onlangs was ik winnaar van de Liftchallenge #176 en mocht daarom gastdesigner zijn voor de komende challenge. 

De opdracht luidt: maak een kaart met gekleurde vlakken of met designer papier in de achtergrond met een zwart/wit afbeelding als focal point. 

Ondanks het mooie voorbeeld vond ik het best een 'lastige' opdracht, ook om er mijn eigen draai aan te geven. Vooral het uitzoeken van een zwart-wit afbeelding vond ik een klus. Maar uiteindelijk is het toch gelukt. Zie hier het resultaat.

                                      Ik gebruikte een stukje cardstock wat ik embostte en 2 stukjes designer papier.

                                                      De stralen van de zon bewerkte ik met een beetje glossy accent.

                                                         Aan de binnenkant nog een strookje papier wat ik over had.

                                                                  Dit is het voorbeeld van Ellen voor de challenge.

Leuk dat je bent komen kijken op mijn blog. Fijn weekend en tot de volgende keer. 

Voor de liftchallenge klik HIER

Groetjes, Gerjon


Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempel: MFT: Flamazing; SSS: loving sun and moon
Papier: SU: whisper white, crumb cake; designer paper: festive birthday; MFT: fun in the sun
Inkt: Versafine: clear black
Overig: Circuit: embossing folder: swiss dots; Ranger: glossy accent. 





                                                                            

Reacties

  1. Heel toffe keuze van papier en zwart-wit afdruk. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem gaaf, Gerjon! De zon is een mooie stempel en perfect voor deze challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het moeilijke challenge maar die van jou is echt leuk
    Zo zonnig...mooi papier en leuk zonnetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat vond ik ook lastig, want het 'ziet' toch snel hetzelfde. Nou je hebt echt een super mooi voorbeeld gemaakt! De papiertjes, de zon, het past zo mooi samen! Talentje ben je! Bedankt voor je mooie voorbeeld!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Stempel op reis