Posts

Er worden posts getoond met het label gastdesigner

DCL #411

Afbeelding
Hoi, hoi, Ik was winnaar van de 'regenboog' challenge. altijd zo'n leuke verrassing! Daarom mocht ik ook weer gastdesigner zijn voor de deze volgende uitdaging: De kaart onderaan deze blog ga je liften. Het is de bedoeling dat de strookjes in verschillende lengtes terugkomen op je kaartje, mét kleur. Je mag zelf bepalen hoe je dat doet.  Omdat ik nog een verjaardagskaartje nodig had, gebruikte ik deze leuke stans uit de adventkalender van Spellbinders.  De strookjes kleurde ik met Oxide inkt, vervolgens water er op gesprenkeld en daarna met de splatter effects van Spellbinders wat zwart er over gespetterd.  Verder stanste ik nog wat sterretjes uit brushed metallic cardstock om het een feestelijk effect te geven.  Het tekstje zat ook bij de advent kalender en vond ik wel toepasselijk bij de afbeelding.   Er was nog wat over van de strookjes dus daar versierde ik de binnenkant mee. Het gedeelte met de strookjes was uiteindelijk iets te lang. Het stukje wat ik...

Gastdesigner lifthallenge #179

Afbeelding
Hoi hoi, Onlangs was ik winnaar van de Liftchallenge #176 en mocht daarom gastdesigner zijn voor de komende challenge.  De opdracht luidt:  maak een kaart met gekleurde vlakken of met designer papier in de achtergrond met een zwart/wit afbeelding als focal point.  Ondanks het mooie voorbeeld vond ik het best een 'lastige' opdracht, ook om er mijn eigen draai aan te geven. Vooral het uitzoeken van een zwart-wit afbeelding vond ik een klus. Maar uiteindelijk is het toch gelukt. Zie hier het resultaat.                                       Ik gebruikte een stukje cardstock wat ik embostte en 2 stukjes designer papier.                                                       De stralen van de zon bewerkte ik met een beetje glossy accent.     ...