Seizoens-schets hop

Jaaa, het is weer tijd voor de seizoens-schets hop met Nicole P. en Nicole vB. Het thema is deze keer, hoe kan het ook anders: Winter. 

Nicole vB. zocht deze keer de schets uit en deze is het geworden. 

 Ik hou van de winter en dan vooral van een pak sneeuw. Helaas is het de laatste jaren niet meer zo vanzelfsprekend dat er sneeuw valt in Nederland. Dus geniet ik extra van de momenten wanneer het wit is. 

Ik ben meteen aan de slag gegaan want ik had wel een idee met dit modelletje. Op mijn kaartje heb ik een takje gebruikt waar standaard al sneeuw op was verwerkt. Voor wat meer detail heb ik witte sneeuwvlokjes 'gespetterd' om het wat extra winters te maken. 

  




Voor de achtergrond gebruikte ik een stans die ik onlangs heb aangeschaft en waar ik heel blij  mee ben. De 'swirls' geven ook wel een beetje een winterse sfeer vind ik zelf. 

Ik ben natuurlijk razend nieuwsgierig wat Nicole P. en Nicole vB gemaakt hebben voor deze ' hop'.  Hoppen jullie mee?

Leuk dat je bij mij bent komen kijken.                                                                                                 

Groetjes, fijne dag en tot de volgende post! 


Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempels: SSS: Winter birds, Circle sayings
Stanzen: SSS:  Winter birds, SU: layering circles framelits dies, MFT: snow swirls cover up 
Papier: SU: whisper white, crumb cake, MFT: woodgrain whimsy
Inkt: Ranger distress oxide: tumbled glass, Memento: black, Copics
Overige: vellum, glossy accents, MD: puffy sticker hartje


 
 
                                                                                        

Reacties

  1. Wat ontzettend mooi gemaakt.
    Het is dan ook een hele leuke sketch.
    De vogel, is een echte blikvanger🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje! Die swirl stans is een goede aankoop. Die kun je vast op veel verschillende manieren gebruiken. Heel mooi je erover geblend hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Gerjon! Je hebt dit winterse vogeltje echt heel mooi ingekleurd en ook je achtergrond met de swirls past er perfect bij. Mooi ook dat je tekst rond in het cirkeltje past. Je hebt weer aan alle details gedacht. Gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een totaal andere kaart dan bij Nicole, waar ik eerst kwam. Maar ook hier weer een heel mooie uitwerking van de schets!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Gerjon echt 3 verschillende kaartjes
    Zo mooi en leuk om te zien
    Je vogel is zo mooi ingekleurd...Copic of??? en springt er echt uit
    En de sneeuw op de takken en de blauwe geblende achtergrond maakt het echt tot een wintersfeertje.
    En wat een mooie swirlstans
    Gewoon een mooie kaart en ik had niet anders verwacht hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoooo, wat een prachtige kaart heb je, van wei de kaart overigens ook helemaal top was... gemaakt met de sketch. Zo anders dan Nicole (P). Mooi die achtergrond stans. Nu naar andere Nicole....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373