Stempel op reis

Hoi, hoi,

Jaaa, er is weer een leuke stempel op reis geweest. Nicole was deze keer aan de beurt en verraste ons met deze leuke stempel van Simon Says Stamp: ' Critter crowd' 


De ballonnetjes brachten mij eigenlijk meteen op het idee om een box kaartje te maken. Ik heb dit ook al een tijdje niet gedaan dus een leuk idee om daar deze stempels eens voor te gaan gebruiken.


Ook kon ik heerlijk los gaan met verschillende kleurtjes. Lekker vrolijk voor een verjaardagskaartje. Ik gebruikte hiervoor mijn Copics. 


Op de zijkantjes en de achtergrond gebruikte ik een vrolijk designpapiertje en de ballonnetjes plakte ik op verschillende hoogtes voor een feestelijk effect.


Ik heb plezier beleefd aan het maken van dit kaartje. Ik ga snel kijken wat de anderen voor leuks hebben gemaakt. Zó benieuwd. Kijken jullie mee?

Leuk dat je bent komen kijken op mijn blog. Altijd leuk als je een reactie wil achterlaten.
Groetjes en tot de volgende keer.



Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempel: SSS: critter crowd
Stanzen: MFT: outside the box
Papier: MFT: time to celebrate
Inkt: Versafine clear: nocturne
Overig:  Copies, jellyroll, sequins


Reacties

  1. deze is leuk geworden ! kleurrijk en tof kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad vrolijk! Zo kleurig en zo gezellig met al die diertjes die het feest mee komen vieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke vrolijke kaart is dit! Het is eigenlijk meer dan een kaart. Als je dit voor je verjaardag krijgt, dan heb je je eerste cadeautje al te pakken. Zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke en vrolijke verjaardags creatie.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n box kaart is zo leuk! Leuk dat je de delen waar de ballonnen aan vast zitten ook kleur gegeven hebt. Zo is er een mooi evenwicht tussen kleur en wit. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel feestelijk en super plezant! Mega tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond deze set al te gek, maar nu ik jouw kaartje zie!! Echt tè leuk is jouw boxkaart. Super feestelijk met al die vrolijke kleurtjes en ballonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super leuke en vrolijke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die boxkaarten zijn ook erg leuk om te maken
    Maar jij hebt er een feestje van gemaakt met al die vrolijke kleuren en ballonnen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis