Dutch card lovers #372

Hoi, hoi,

Er is weer een nieuwe challenge bij DCL: 

Laat je inspireren door het moodbord en maak een kaart in blauw-wit.

Ik was op slag verliefd op de prachtige voorbeelden die voor deze challenge gemaakt zijn en ik ben vrijdag dan ook meteen lekker aan de knutsel gegaan. Ik moest wel even goed zoeken tussen mijn spulletjes want ik kwam er dus achter dat ik bijna niets heb van dit 'Hollandse' thema. 

Uiteindelijk kwam ik uit op deze grachtenpandjes, die dan ook meteen verwijzen naar mijn liefde voor Amsterdam :-)  .... het grote pandje heb ik wat opgehoogd.                                                                              

 
Aan de binnenkant plakte ik het stukje van het huisje wat ik aan de voorkant afknipte. En nog een stukje cardstock en een reepje designer papier.


In Den Bosch kocht ik laatst op de beurs nog een wax stempel met een molentje, die mag natuurlijk bij dit thema achter op de enveloppe niet ontbreken :-) ..... onderstaand het moodbord van DCL    


Voor de challenge bij DCL klik hier.  Leuk dat je langs bent gehopt. Fijne zondag en tot een volgende keer.

Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stanzen: MFT: Pink fresh: dotted scalloped coverplate, Marianne design: LR0207, crealies: XXL24
Stempel: Coosa crafts: leuk en zomaar
Papier: SU: whisper white, night of navy, Pacific Ocean
Inkt: Versamark: watermark
Overig: Ink3: embossing powder, Spellbinders: gold disc sequins,  hot foil gold; Nuvo drops












Reacties

  1. Wat heb je dit leuk gedaan! Ik vond deze te lastig, maar jij hebt er echt iets leuks van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuke is jouw uitwerking van onze challenge, super met die huisjes, het is echt helemaal HOLLAND!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Die grachtenpandjes zijn natuurlijk perfect voor de challenge. EN leuk die waxstempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuke kaart met deze kleuren en de mooie huizen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor.
    De kleuren zijn mooi hè, ik zag de challenge ik al, ik hoop mee te kunnen doen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik keek tussen de inzendingen van DCL of ik daar nog inspiratie kon vinden voor een kaart die ik kan maken voor de challenge, want ik vind het Hollandse thema best lastig. De jouwe sprong eruit, en er komen zo toch wat ideeën opborrelen. Je maakte er echt een mooie kaart van. En wat is de binnenkant ook mooi afgewerkt!
    Ik ben je meteen maar gaan volgen.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nynke, wat een lieve reactie. En wat ontzettend leuk dat je mij bent gaan volgen. Groetjes, Gerjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk en echt Hollands kaartje, mooi gedaan Gerjon! Grachtenpandjes passen heel leuk bij dit thema 😊 Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke uitwerking van de blauw-wit uitdaging Gerjon! Echt een schattige 'Hollandse Huisjes" kaart. Bedankt voor je deelname aan DCL. Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zei het al op insta
    Mooie kaart en dat blauw wit lijkt net op een luifel
    Nu zie ik ook dat de binnenkant zo perfect erbij past
    en dan die waxzegel altijd een extra kadootje om te ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt heel leuk gedaan. Ik hou ook van grachtenpandjes, typisch Hollands. Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373