Liftchallenge #186

Hoi, Hoi,

Een tijdje geleden deed ik mee met de Liftchallenge #183 en tot mijn verbazing won ik deze. Hoe ontzettend leuk was dat. Ik mocht daarom tevens gastdesigner zijn voor de aankomende challenge en maakte daarvoor het bovenstaande kaartje.

De opdracht luidt: 

Lift de onderstaande kaart en blijf zo dicht mogelijk bij het origineel. De kaart is van Bibi Cameron en de post op haar blog vind je hierJe hoeft geen bloemen te gebruiken, het gaat om het model.

Ik vindt het voorbeeldkaartje prachtig. Ook de lay out is erg leuk bedacht en geeft een leuk effect. Ik koos er deze keer voor om geen bloemen te gebruiken, maar om er een vrolijk verjaardagskaartje van te maken. 

De stans met de lolly's stond al langer op mijn verlanglijstje en kreeg ik deze kerst van mijn dochter. Achteraf bleek het wel een hele bewerkelijke stans te zijn. Door een filmpje op you tube kwam ik er achter dat de onderdeeltjes van de lange sticks allemaal nét iets anders van vorm zijn! Hoe kunnen ze het verzinnen :-( Dat werd dus even een flink gepriegel, maar zoals jullie zien is het uiteindelijk wel gelukt :-) De foto's zijn bij kunstlicht genomen en komen wat minder wit uit dan ze in werkelijkheid zijn. 

  
                    Leuk dat je een kijkje bent komen nemen op mijn blog. Altijd leuk als je een reactie achter wilt laten.                                                                                              Een hele fijne dag en tot de volgende keer. 


Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempel: Mama elephant: birthday messages
Stanzen: MFT: sweet sticks
Papier: SU: whisper white, diverse kleuren
Inkt: Memento: black
Overig: foamtape


Reacties

  1. Hé Gerjon! Wat heb je een leuk en mjammie voorbeeld voor ons gemaakt! Deze set is zo leuk! (lees: die heb ik ook en nog maar 1x gebruikt ;-o)
    Ik was ook aan het strugglen met die die. Wat irritant is dat, hè.
    Ik word blij van jouw kaartje en de vrolijke kleurtjes! Heel erg leuk geworden. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat jouw voorbeeld weer heel anders is dan bij de anderen! En van al die vrolijke kleurtjes op je kaart wordt je vanzelf blij. Wel vervelend dat ze die stukjes niet identiek gemaakt hebben. Nou ja, dan was je weer even van de straat, moet je maar denken😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier word ik helemaal vrolijk van! Zo kleurig. En lekker ziet het eruit dat ijs. Heel mooi voorbeeld voor de lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind jouw kaart voor onze challenge echt heel gaaf, zo leuk en vrolijk met al die leuke snoeperijtjes! Maar wel beetje jammer dat je er dan zo mee moet priegelen, daar word ik altijd erg ongeduldig van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha ik zie je al helemaal zitten…. Dat past niet, hoe kan dat nou…. Grrrrr…. En misschien heb jij dan ook een man die zegt, leuke hobby heb jij :-) Maar het eindresultaat is echt super leuk geworden!! Wat een heerlijk zoet verjaardagskaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Stempel op reis