Lift challenge #168



 Hey hoi,

Op de valreep een post ;-) ...... ik vond op het blog van de Lift challenge weer een erg leuke uitdaging: maak een ' inside tunnelkaart' . Mijn tijd was wederom beperkt maar nadat ik het filmpje bestudeerd had, wilde ik het er toch wel op wagen. Ik had ook wel een ideetje klaarliggen. Een aantal jaren geleden heb ik op vakantie Monique ontmoet. Zij is verslaafd aan boeken lezen (en dan ook nog in het Engels....mij niet bellen ;-)). Voor haar verjaardag wilde ik daarom een kaart maken met boeken (wel toepasselijk toch :-)) Deze challenge leek mij een goed idee voor dit kaartje. Hieronder zie je het  resultaat .......

Nu moet ik ook nog even doorwerken want anders ben ik nog niet eens op tijd voor de Liftchallenge hahaha ....

                                                   

....Omdat ze ook een poezenmens is (ze heeft er zelf ook 2) was het vanzelfsprekend dat er eentje boven op de boeken moest liggen ...... hieronder zie je hoe de kaart er van binnen uit ziet .....

..... en van de zijkant kun je de 'tunnel' zien .......



 Zo, nu vlug de kaart nog even linken en dan op naar de volgende opdracht die nog ligt te wachten ;-)

Leuk dat je weer op mijn blog bent komen kijken. 
Een heel fijn en gezellig weekend gewenst!


  
Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen:

Stempels: Mama Elephant: bookworm, Avery Elle: inside birthday greetings
Stanzen: Mama Elephant: bookworm, MFT: fishtail flag frames, pierced circles; SU: stitched framelits
Papier: SU: whisper white, crumb cake, cajun craze; MFT: party plaid
Inkt: memento;
Overige: Copics; Nuvo drops: ripe permission, summer sunrise


Reacties

  1. Nog op tijd, nu ik dit typ zijn er nog een uur en een kwartier over! ;)
    Superleuke jouw inside tunnel met de boeken, het wurmpje is ook zo cute! En natuurlijk het poezenbeest voor de poezenminnende boekenwurm Monique. Gaaf gedaan Gerjon en hoe leuk dat je weer tijd vond om mee te doen met onze Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk jouw tunnelkaart!! Het ruitje past ook zo lekker in dit sfeertje. Ik denk dat deze kaart een schot in de roos is. Misschien ga ik hem nog een keertje na-apen ;-) Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke, mooie, toepasselijke kaart heb je voor Monique gemaakt. Ik vind hem echt heel gaaf met die leuke stempels.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is supermooi geworden. Prachtige kleurtjes gekozen en mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh, wat een leukerd.
    De katten samen met de boeken, zo leuk bedacht voor haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal leuk! Net wat Nicole ook zegt het sfeertje staat helemaal. je hebt het maar rap gedaan, dat vind ik knap. I heb daar wel iets langer over gedaan hoor ;-)
    De set van ME heb ik ook, zó leuk! Nodig iets mee maken! Oeps
    Wat leuk dat je weer meedoet, met de Liftchallenge Gerjon, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo te lezen is dit kaartje helemaal geschikt voor de jarige! Ik vind het echt een super leuke lift, zo gaaf met al die boeken. En boeken lezen in het Engels, mij ook niet bellen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Stempel op reis

Dutch card lovers #373