Valentijnsdag én Liftchallenge #176

Hoi, hoi,

Valentijnsdag, de dag van de liefde en vriendschap. Natuurlijk horen daar weer kaartjes bij.  Ik maakte er 2 voor de kinderen, 1 voor een goede, lieve vriendin en een voor een lieve knutselvriendin.

De kaartjes zijn inmiddels ontvangen (helaas eentje een dag te laat 😔) dus ik kan ze hier nu laten zien. 

Voor de kinderen maakte ik twee shakerkaartjes. Deze stans van Simon says stamp leende zich daar uitstekend voor. Door wat verschillend shakermateriaal, een ander tekstje en andere kleuren inkt te gebruiken zijn ze allebei net iets anders geworden.  

Met dit schudkaartje doe ik ook mee met de Liftchallenge #176  waarbij de opdracht is om een schudkaartje te maken met een andere vorm shakertje, dus niet rond, vierkant of rechthoek.




     ......Aan de binnenkant nog een mooie tekst


.... en natuurlijk een bijpassende enveloppe welke ik afsloot met een mooie waxzegel :-) 


Voor de vriendinnen maakte ik twee verschillende kaartjes. Hieronder zie je hoe ze geworden zijn.





En natuurlijk ook bij deze kaarten een passende tekst......


Én zelfgemaakte enveloppes met iets "zoets" als afsluiter.....


Ook mocht ik zelf 2 super lieve Valentijnskaartjes ontvangen. Blijft zó ontzettend leuk om te krijgen 😍

Nu weer verder aan de knutsel want heb nog wat verjaardagen in de aankomende tijd.

Leuk dat je op mijn blog bent komen kijken.
Groetjes en tot de volgende keer.

Reacties

  1. Oooooh, wat hou ik hier toch van.
    Ze zijn super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt heeeel gaaf, Gerjon!! Jouw vriendinnen boffen ontzettend met zulke gave kaarten! Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo blij met mijn kaartje...
    Mooie binnenstepel en eigenlijk vind ik alles er mooi aan haha
    Vindt het ook zo knap dat het zo netjes bewerkt en geplakt is bij mij trekt alles altijd krom en is nooit zo gelikt als die van jou

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaartjes allemaal! Super tof! De liften vind ik ook echt heel gaaf gedaan! Zou je bijna mijn adres geven hihi
    Super bedankt voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig heb je mijn adres wel ;-) Je weet dat ik groot fan van jouw kaartjes ben. Wat een hoop moois bij elkaar zo, en aan alles is zoveel liefde en aandacht gegeven! De kaarten voor je kinderen zijn ook echte toppers, maar dat verdienen ze ook. Dankjewel voor jouw shaped shaker bijdrage aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op de een of andere manier had ik dit bericht gemist. Wat zijn je kaarten allemaal leuk geworden! Die kwast is ook leuk en kun je volgens mij voor vanalles gebruiken. Ik vind dat roze hartje ook zo mooi. Het lijkt wel een soort kant.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #183

Seizoen schets hop

Stempel op reis